216 lukukertaa ·
3 vastausta
216 lukukertaa
3 vastausta
Eristää kylmä autotalli
Hei!
Minulla on eristämätön kylmä autotalli, jossa on sisäpuolelta näkyvät koolaukset. Räystäillä on "avoin" alue tuuletusta varten.
Haluan nyt eristää katon ja seinät. Kuitenkin mietin kattoa. Tällä hetkellä minulla on (ulkoapäin) betonitiilet-muovilevy-ritiläverkko ja sitten tulee koolaukset. Ei muuta. Haluan, että autotalli on lämmin ympäri vuoden. Olen tutkinut ja tutkinut, miten tämä pitäisi tehdä, mutta en ymmärrä: jotkut sanovat, että tuuletusväli tarvitaan, toiset eivät.
Miten te tekisitte? Katso kuvat. Olisin todella kiitollinen avusta!
Minulla on eristämätön kylmä autotalli, jossa on sisäpuolelta näkyvät koolaukset. Räystäillä on "avoin" alue tuuletusta varten.
Haluan nyt eristää katon ja seinät. Kuitenkin mietin kattoa. Tällä hetkellä minulla on (ulkoapäin) betonitiilet-muovilevy-ritiläverkko ja sitten tulee koolaukset. Ei muuta. Haluan, että autotalli on lämmin ympäri vuoden. Olen tutkinut ja tutkinut, miten tämä pitäisi tehdä, mutta en ymmärrä: jotkut sanovat, että tuuletusväli tarvitaan, toiset eivät.
Miten te tekisitte? Katso kuvat. Olisin todella kiitollinen avusta!
Etkö voi rakentaa sisäkattoa ja eristää sen jättäen ullakon kylmäullakoksi?
Hei Kvackatore, haluan katon korkeuden harjaan asti, joten se on vähän sitä 
Sinun täytyy luoda ilmarako muovikalvon ("aluskate") ja eristyksen välille.
Muovikalvon on pystyttävä roikkumaan alas keskellä kattotuolien välissä, jotta tunkeutuva vesi voi valua pois ilman, että se pysähtyy kattotiilien kiskojen kohdalle.
Muovikalvon on pystyttävä roikkumaan alas keskellä kattotuolien välissä, jotta tunkeutuva vesi voi valua pois ilman, että se pysähtyy kattotiilien kiskojen kohdalle.
Klikkaa tästä vastataksesi
