Hei,
Olen purkanut vanhan sisäkaton juuri ostamastamme talosta. Kuten kuvista näette, katto on osittain eristetty ja höyrysulku asennettu. Olen ajatellut poistaa kaikki vanhat eristeet, asentaa rako- ja eristyspanelit ja sitten asentaa uuden sisäkaton (sen jälkeen kun sähköasentaja on käynyt vetämässä vähän kaapeleita).
Nyt kysymykseeni: Tarvitaanko höyrysulkua? Katto ei ole ulkokatto, vaan talossamme on vielä yksi kerros.
Kiitollinen vastauksesta.
Terveisin,
Coz
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.