Hei kaikille...

Olen juuri saanut päätökseen talokaupan ja aion aloittaa ensimmäisen projektini talossa. Se on yksikerroksinen talo kellarilla (korkeus tosin alhainen) ja ongelmani on, että haluan eristää toisen huoneen kellarissa. Kellarissa oleva huone on suoraan olohuoneen alla ja on noin 35 neliömetriä, ja mielestäni lattia on melko kylmä. Muissa yläkerran huoneissa, joiden alla on eristettyjä huoneita, tätä ongelmaa ei ole. En aio pitää 21 astetta kellarissa, mutta noin 15 astetta, jotta se kelpaisi varastointiin. Erittäin rajoitettu 180 cm korkeus tekee siitä vain sopivan varastointiin ja minulle hieman puutöihin. Kellarissa olevat seinät näyttävät koostuvan leca-kivistä, lattia on betonia ja katto on eristetty ylöspäin kohti olohuonetta tietysti.

Miten minun pitäisi toimia, ehkä pitäisi mainita, että talo sijaitsee Skellefteåssa eli talvella on kylmää. Auttaisitko minua käytännössä ja materiaalivalinnoissa...

Pyydän etukäteen anteeksi, jos teksti on epäselvä ja siinä on kirjoitusvirheitä, olen tällä hetkellä melko väsynyt...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.