shadowfire, oletko kokenut mitään ongelmia otsonikaasun kanssa? Kumi, elektroniikka tai muu vastaava, joka vahingoittuu? Käytätkö halpaa kiinalaista mallia vai kalliimpaa ruotsalaista? Mietin laitteen ostamista Kiinasta, koska mielestäni ruotsalaiset ovat perusteettoman kalliita...

J Johan byggare sanoi:
shadowfire, oletko kokenut ongelmia otsonikaasuttamisen kanssa? Kumi, elektroniikka tms, joka voisi vaurioitua? Käytätkö halpaa kiinalaista mallia vai kalliimpaa ruotsalaista?
Harkitsen laitteen ostamista Kiinasta, koska mielestäni ruotsalaiset ovat kohtuuttoman kalliita...
Ostin omani Ruotsissa, minulla on AirSteril, jossa on hieman voimakkaampi lamppu. Ei ongelmia tuhoutuneen materiaalin kanssa tai vastaavaa, mutta tiedän, että on varoitettu otsonikaasutuksesta esimerkiksi veneissä, kun joku on väittänyt, että verhoilu on kärsinyt. En ota kantaa siihen, onko tämä totta vai ei, mutta minulla ei ole ollut ongelmia (ja olen otsonikaasuttanut melko kovasti makuuhuoneessa, olohuoneessa jne., kun sisustus on paikallaan).

• Tykkään
Rickie
  • Laddar…
Repikää kaikki orgaaninen vanha roina pois. Pienimmässäkin epäilyksessä! Kamalaa asua sairastaloissa. Kaverini asuvat alueella, jolla on sairaita taloja, jotka maksavat noin 5 m. Kaikki kieltävät tilanteen pitääkseen hinnan korkealla. Ne haisevat oksennukselle, auto haisee oksennukselle, leikkikenttä haisee oksennukselle. Lapset aina sairaita. Eivät halua kuunnella eivätkä tunne sitä itse. Älä epäröi, jos on tilanne, ulos sen kanssa.

• Tykkään
Igen
  • Laddar…
hehe, olen tehnyt tätä 9 vuotta ja pian purkanut koko talon paitsi rungon, joten jepp.

• Tykkään
trickydicky
  • Laddar…
S shadowfire sanoi:
hehe, har hållit på i 9 år och snart rivit ner precis hela kåken utom stommen, så jepp.
Hei, Voi, se oli sitkeyttä. Eikö ozongasunin auttanut?

A ansgar46 sanoi:
Hei, Oi, se oli sitkeää. Eikö ozonkaasutus auttanut?
Ei, se ei auta, jos edelleen on aktiivinen hajulähde. Eli ozonilla voi puhdistaa palaneen asunnon, mutta jos jossain vielä kytee, ozonkaasutus ei riitä. Aina on poistettava aktiivinen hajulähde, sen jälkeen ozoni voi tuhota passiivisia hajulähteitä eli hajusaastunutta materiaalia.

Etsin nyt vähintään yhtä aktiivista hajulähdettä. Olen poistanut 7-8 kpl.

• Tykkään
ansgar46
  • Laddar…
S shadowfire sanoi:
Ei, se ei auta, jos aktiivinen hajulähde on edelleen olemassa. Eli talo, joka on palanut, voidaan puhdistaa otsonilla, mutta jos se edelleen kytee jossain, ei riitä pelkästään otsonikäsittely. Aina täytyy poistaa aktiivinen hajulähde, sitten otsoni voi poistaa passiivisia hajulähteitä, eli hajuun tarttuneita materiaaleja.

Etsin juuri nyt vähintään yhtä aktiivista hajulähdettä. Olen eliminoitu 7-8 kpl.
Epäilen, että meidän asfaboard (70-lukulainen talo) haisee. Oliko sinulla ongelmia sen kanssa?

S Stugmannen sanoi:
Epäilen, että meidän asfaboard (70-luvun talo) haisee. Oliko sinulla ongelmia sen kanssa?
Asfaboard haisi ehdottomasti, mutta se johtui itse asiassa siitä, että koko ulkopaneeli oli painekyllästetty. Paneeli levitti hajua niin valtavasti, että se oli suuri syyllinen asiaan.

S shadowfire sanoi:
Asfalevy haisi ehdottomasti, mutta se johtui siitä, että koko ulkopaneeli oli painekyllästetty. Paneeli haisi niin paljon, että se oli suuri syyllinen tilanteeseen.
Kiitos vastauksesta! aion purkaa koko julkisivun lähitulevaisuudessa, joten silloin se moska lähtee. Kun tein kokonaisremontin vierasmajaan, asfalevy haisi oksennukselta, joten oli mukava päästä siitä eroon.

Oletko saanut ratkaistua kaikki hajuongelmasi nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.