15 025 lukukertaa ·
23 vastausta
15k lukukertaa
23 vastausta
Epäilyttävät alaohjauspuut (jälleen).
shadowfire, oletko kokenut mitään ongelmia otsonikaasun kanssa? Kumi, elektroniikka tai muu vastaava, joka vahingoittuu? Käytätkö halpaa kiinalaista mallia vai kalliimpaa ruotsalaista? Mietin laitteen ostamista Kiinasta, koska mielestäni ruotsalaiset ovat perusteettoman kalliita...
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Ostin omani Ruotsissa, minulla on AirSteril, jossa on hieman voimakkaampi lamppu. Ei ongelmia tuhoutuneen materiaalin kanssa tai vastaavaa, mutta tiedän, että on varoitettu otsonikaasutuksesta esimerkiksi veneissä, kun joku on väittänyt, että verhoilu on kärsinyt. En ota kantaa siihen, onko tämä totta vai ei, mutta minulla ei ole ollut ongelmia (ja olen otsonikaasuttanut melko kovasti makuuhuoneessa, olohuoneessa jne., kun sisustus on paikallaan).J Johan byggare sanoi:
Repikää kaikki orgaaninen vanha roina pois. Pienimmässäkin epäilyksessä! Kamalaa asua sairastaloissa. Kaverini asuvat alueella, jolla on sairaita taloja, jotka maksavat noin 5 m. Kaikki kieltävät tilanteen pitääkseen hinnan korkealla. Ne haisevat oksennukselle, auto haisee oksennukselle, leikkikenttä haisee oksennukselle. Lapset aina sairaita. Eivät halua kuunnella eivätkä tunne sitä itse. Älä epäröi, jos on tilanne, ulos sen kanssa.
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
hehe, olen tehnyt tätä 9 vuotta ja pian purkanut koko talon paitsi rungon, joten jepp.
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Ei, se ei auta, jos edelleen on aktiivinen hajulähde. Eli ozonilla voi puhdistaa palaneen asunnon, mutta jos jossain vielä kytee, ozonkaasutus ei riitä. Aina on poistettava aktiivinen hajulähde, sen jälkeen ozoni voi tuhota passiivisia hajulähteitä eli hajusaastunutta materiaalia.A ansgar46 sanoi:
Etsin nyt vähintään yhtä aktiivista hajulähdettä. Olen poistanut 7-8 kpl.
Jäsen
· västra götaland
· 378 viestiä
Epäilen, että meidän asfaboard (70-lukulainen talo) haisee. Oliko sinulla ongelmia sen kanssa?S shadowfire sanoi:Ei, se ei auta, jos aktiivinen hajulähde on edelleen olemassa. Eli talo, joka on palanut, voidaan puhdistaa otsonilla, mutta jos se edelleen kytee jossain, ei riitä pelkästään otsonikäsittely. Aina täytyy poistaa aktiivinen hajulähde, sitten otsoni voi poistaa passiivisia hajulähteitä, eli hajuun tarttuneita materiaaleja.
Etsin juuri nyt vähintään yhtä aktiivista hajulähdettä. Olen eliminoitu 7-8 kpl.
Remontoija
· Västra Götaland
· 1 117 viestiä
Jäsen
· västra götaland
· 378 viestiä
Kiitos vastauksesta! aion purkaa koko julkisivun lähitulevaisuudessa, joten silloin se moska lähtee. Kun tein kokonaisremontin vierasmajaan, asfalevy haisi oksennukselta, joten oli mukava päästä siitä eroon.S shadowfire sanoi:
Oletko saanut ratkaistua kaikki hajuongelmasi nyt kaikkien näiden vuosien jälkeen?
Klikkaa tästä vastataksesi