Olen vaihtamassa hieman perussylyä, ja ennen kuin aloitan sahaamisen, ajattelin kysyä, onko jollakulla mielipiteitä kuorman kevennyksestäni:

• vaihto on tehtävä sisäpuolelta
  • ajatus on keventää seinää oven kohdalla tunkkeja käyttäen; en löydä hyvää paikkaa tunkille
  • seinä kannattelee 3 kattopalkkia, raakaponttia ja peltikattoa
  • kattopalkit ovat rinnakkain lattianpalkkien kanssa ja niillä on sama koko, 220 x 80 mm
  • palkkien pituus on noin 3,2 m
  • lattianpalkit ovat noin 15 cm perusmuurissa
  • tunkit ovat noin 30 cm päässä perusmuurista
Romaltaako koko homma, kun isken sahani oven säätöihin? Tällä hetkellä näyttää siltä, että ainoastaan korkeammalla oleva puoli kantaa.

Kiitos etukäteen :|

• Huone, jossa on valkoinen ovi, puupaneeliseinät ja kaksi metallista tukea, jotka pitävät katon palkkeja ylhäällä.
  • Puoliksi purettu puinen lattiarakenne, paljastaa kantavat palkit. Kolme pystytukea ja kaksi vaakasuoraa puupalkkia apuna.
  • Kaksi tukipylvästä, jotka tukevat palkkia puukatossa; näkyvissä sähköjohtoja ja liitäntärasia. Rakennusprojekti seinän vahvistamiseksi.
Ahaa, 150 katselukertaa eikä mielipiteitä (ehkä huonon ruotsini takia), joten ei muuta kuin kokeilemaan :|

Leimaus toimii ainakin -- alin kerta on nyt poistettu ja oven ympärillä olevat seinärungot on katkaistu. Nyt ei muuta kuin laittaa uusi kerta :D ja sitten vähitellen ovi.

Jos se on jokin tekosyy, niin luulen, että monet käyttävät foorumia lukemiseen (minä mukaan lukien) saat varmasti vastauksen pian :)

Näyttää liioitellun vakavalta, totta kai tuo toimii! :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.