Sain lainata naapuriltani rondellihiomakonetta, jotta voisin poistaa betonipinnan uudehkosta betonilaatasta ennen sen maalaamista lattianmaalilla. Ei tämän vuoden malli, mutta se toimi hyvin ja hoiti tehtävänsä.
Siinä oli suuret paperit, jotka näyttivät aivan samanlaisilta kuin Flex-katto-giraffin, ja niissä oli takapuolella nukka, joka laitettiin muovilevyyn, jossa oli paljon pieniä piikkejä.
Nyt ongelmani - kun minun pitää palauttaa se, ajattelin korvata kaikki käyttämäni paperit, mutta en löydä niitä mistään. Olen käynyt monissa paikoissa, selannut nettiä ja soittanut.
Näyttää olevan jokin vakiokoko, jota käytetään tällaisiin koneisiin, joissa löydän runsaasti kiillotuslaikkoja, mutta en hiomapapereita.
Kaikki vinkit ovat tervetulleita, jotta voin palauttaa koneen uusilla papereilla.
Pitäisi olla tilattavissa paremmilta rakennustarvikeliikkeiltä. Ne ovat myös ostettavissa vuokrausyrityksiltä, kuten esim. Cramo. Voit myös tarkistaa, voitko ostaa yritykseltä, joka erikoistuu lattiahiontaan.
Kiitos, että käytit aikaa vastataksesi. Olen käynyt 10 eri vuokrauspaikassa, mukaan lukien Cramo, mutta kaikilla on nykyään neliskulmaisia koneita. "Niitä ei enää ole saatavilla" on yleisin vastaus. Olen myös käynyt kaikissa suurissa rakennustavarataloketjuissa ja useilla eri lattiayrityksillä. Sen jälkeen väsyin "autosuunnistukseen" ja aloin etsiä netistä ja soitin 10 muuhunkin paikkaan, jotka käsittelivät samanlaisia koneita - mutta ei tärpännyt.
Hankalaa, näin ne tällä viikolla Wangen skogissa (ent. hyreslandslaget). Olen itse työskennellyt sellaisen koneen kanssa lattian asentajana, mutta se oli Alankomaissa, joten nämä kontaktit eivät ole kovin hyödyllisiä.
Oletko kysynyt koneen omistajalta?
Kysyin omistajalta ja hän oli ostanut paperit siivoustukusta Årstassa, mutta hekin olivat lopettaneet tämän, kun otin heihin yhteyttä.
Tarkistan vinkkisi huomenna, kun voi soittaa.
Kiitos
Pitkän nettihaun jälkeen olen löytänyt itse tuotteen netistä. Paperit valmistetaan Saksassa ja niitä voi tilata verkossa 10 pakkauksessa. Tämä toimii, jos en löydä ketään, jolla on niitä Ruotsissa.