Vieraillessamme Norjan pääkaupungissa löysimme liuskeseinän, johon todella ihastuimme (katso kuva). Pidimme tästä "kapearaidallisesta" versiosta. Aiomme asentaa sen pesualtaan yläpuolelle kylpyhuoneeseemme. Kysymys kuuluu, mistä Ruotsista löydämme vastaavanlaisen? Onko joku nähnyt? Onko joku asentanut vastaavanlaista kiveä kylpyhuoneeseen ja haluaa inspiroida muutamalla kuvalla?

Löytämämme toimitetaan Norsk Steinmiljøltä ja sen nimi on yksinkertaisesti: Stone Wall

Kuva oli paras, mitä löysin...

1024-sws-05.jpg

Samanlaisia löytyy useimmista kaakelikaupoista. Näin sen Bauhausissa viimeksi kun olin siellä esim.

Mitä olen aiemmin nähnyt, Bauhaus käyttää tekokiviä, jotka EIVÄT näytä hyvältä. Mielestäni kivet eivät tule hyvin esille tässä kuvassa. Mutta kuten sanottu, etsin pinottuja ohuita kiviä. Noin 1 cm leveitä kiviä.

http://www.dekora.se/?articleId=3070&lang=SE&topId=58.2
Dekoralla on todella hyvännäköisiä julkisivukiviä, suosittelen kaikille vierailua heidän näyttelyynsä, joka sijaitsee Gislavedin ja Anderstorpin välissä Länsitie 27:llä Länsi-Smålandissa. Heillä on koko heidän valikoimansa nähtävissä oikeasti ja suurin osa valikoimasta on esillä erilaisissa ympäristöissä!

Olen tarkistanut Stenbolaget, Dekora ja Flisaby. Niillä on paljon hienoa, mutta ei sitä mitä etsin. Norsk Steinmiljö on myös helpompi käsitellä kuin monet muut luonnonkivet, koska se painaa melkein puolet niistä, jotka olen nähnyt. Olen nimittäin hieman huolissani siitä, miten seinäni kestävät kivien painon.

Ardex: Aion kokeilla soittaa Stenbolagetille.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.