P Per_G #1 Jäsen · 65 viestiä 21 heiäkuu 2005 klo 22:34 Per_G Jäsen 65 viestiä 21 heiäkuu 2005 klo 22:34 #1 Hei, onko joku ostanut Contura 690:2 takkakamiinan. Millaisia kokemuksia teillä on siitä? Mitä maksoitte siitä mukaan lukien ja ilman savupiippua?
Hei, onko joku ostanut Contura 690:2 takkakamiinan. Millaisia kokemuksia teillä on siitä? Mitä maksoitte siitä mukaan lukien ja ilman savupiippua?