3 174 lukukertaa ·
3 vastausta
3k lukukertaa
3 vastausta
BUM ääni vastavalettussa kellarilattiassa
Valoin kellarilattian eilen, raudoitus, solumuovi ja isodrän alapuolella, kuulostaa hieman ontolta niiden osioiden alla, joissa on solumuovia. Muissa osioissa, joihin olen valanut pelkän sepelin päälle, se on erittäin jämäkkä.
Onko tämä ongelma? Tuleeko siitä jämäkkä kovettumisen jälkeen 1-2 kuukauden kuluttua?
Noin 7-10 cm betonia.
Onko tämä ongelma? Tuleeko siitä jämäkkä kovettumisen jälkeen 1-2 kuukauden kuluttua?
Noin 7-10 cm betonia.
Klikkaa tästä vastataksesi