Valoin kellarilattian eilen, raudoitus, solumuovi ja isodrän alapuolella, kuulostaa hieman ontolta niiden osioiden alla, joissa on solumuovia. Muissa osioissa, joihin olen valanut pelkän sepelin päälle, se on erittäin jämäkkä.

Onko tämä ongelma? Tuleeko siitä jämäkkä kovettumisen jälkeen 1-2 kuukauden kuluttua?
Noin 7-10 cm betonia.
 
Sama ääni kellarini lattialla, valettu kuukausi sitten.
 
S Simmeman sanoi:
Sama ääni kellarikerroksessani, valettu kuukausi sitten.
Odotatko, että se laantuu tasoitteen ja klinkkereiden yhteydessä?
 
  • Tykkään
Tummen86
  • Laddar…

Paras vastaus

En ole oikeastaan miettinyt sitä. Vaikea uskoa, että se katoaisi vain, koska päälle laitetaan tasoite ja klinkkeri.

Huomaa myös eron siellä, missä alla on isodrän tai sepeli.
 
  • Tykkään
oscarwww
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.