Et kai laita kolmion muotoisia reglar tien varteen?

No... miksi ei?

Löysin nyt Plannjan ohjeen, ei kolmiosääntöä ja erilaisia räystäspeltejä ym., mutta nyt ne saavat pysyä paikoillaan kunnes kattopeltimies tulee.
Ei sada sisään sillä aikaa kun tartun kesän päätehtävään, julkisivun eristykseen.

Viimeksi muokattu:
Kolmiorimat ei todellakaan pitäisi tulla niin vaikeaksi saada kasaan, että hän poistaa sen, työskentelen peltiseppänä.

Kiitos inputista!
Sitten minulla on kysymys, siellä on ilmarako, katon tuuletusta varten lähimpänä seinää. Kuinka estetään aluskate laskeutumasta sen päälle ja tukkeutumasta?

Jotta ilmaus voidaan käsitellä, olen asettanut hieman seisovaa läkt 25x38 seinälle, johon katto liittyy (plank runko) ja sitten vanerin läkt:iin. Vaneri siis työntyy raakapuuta vasten. Alustapahvi ja pelti vedetään vaneria pitkin, noin 250 mm.

Ei mikään loistava kuva mutta näyttää sen kohtuullisesti:
Puutarha terassilla, jossa vaalea puinen lattia on asennettuna punaisen talon seinää vasten. Näkyy myös valkoinen aita taustalla.

• Tykkään
ivarssonivar
  • Laddar…
Kiitos

Minulla on "vain" 28x70 spikregel eristyksen ulkopuolella, johon voin kiinnittää.
10mm rako ja jäljellä on 18mm pellille, paperille ja vanerille.
Täytyy miettiä vähän, mutta ratkaisusi näyttää fiksulta.

K

Hei

Nyt katto on vihdoin valmis.
Peltiseppä ratkaisi sen tyylikkäästi ja siististi (miinus "bakfallet" rännissä:-) Plåttak asennettuna talon katolle, jossa on telineet ympärillä. Päivämäärä ja kellonaika ovat leimattu kuvan alareunassa. Valkoinen talo, jossa on juuri valmistunut metallikatto, pieni parveke ja suuri ikkuna etualalla. Rakennustelineet ovat talon vieressä. Talo, jossa on juuri asennettu metallikatto ja ränni, hieman vettä ja rakennustelineet vieressä. )

K

• Tykkään
Bernieberg ja 2 muuta
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.