14 461 lukukertaa ·
4 vastausta
14k lukukertaa
4 vastausta
Bilteman säädettävät terassijalat
Hei, ajattelin kysyä onko kukaan testannut/on kokemusta Bilteman säädettävistä muovisista terassijaloista?
Niiden pitäisi kestää painoa 200/800kg (riippuen jalan koosta) ja vaikuttavat erittäin käteviltä, jos esim. haluaa rakentaa kelluvan terassikannen, silloin ne voi asettaa betonilaatalle ja sitten laittaa palkit, joita voi helposti säätää näillä.
Mutta etsin siis kokemuksia, jos joku on kokeillut niitä, mitä piditte.
Ystävällisin terveisin
Per
Niiden pitäisi kestää painoa 200/800kg (riippuen jalan koosta) ja vaikuttavat erittäin käteviltä, jos esim. haluaa rakentaa kelluvan terassikannen, silloin ne voi asettaa betonilaatalle ja sitten laittaa palkit, joita voi helposti säätää näillä.
Mutta etsin siis kokemuksia, jos joku on kokeillut niitä, mitä piditte.
Ystävällisin terveisin
Per
Hei. Miten meni terassijalkojen kanssa?
Mietin itse samanlaista pieneen terassiin. Ei ole paljon kokemusta käytännön asioista, joten olen vähän huolissani, jos selviän siitä. Onhan tärkeää saada laatta terassijalan alle tasaiseksi, mikä tuntuu vaikealta.
En löydä mitään kuvausta netistä siitä, miten terassijalkoja oikeastaan rakennetaan.
Mietin itse samanlaista pieneen terassiin. Ei ole paljon kokemusta käytännön asioista, joten olen vähän huolissani, jos selviän siitä. Onhan tärkeää saada laatta terassijalan alle tasaiseksi, mikä tuntuu vaikealta.
En löydä mitään kuvausta netistä siitä, miten terassijalkoja oikeastaan rakennetaan.
Besserwisser
· östergötland
· 2 774 viestiä
Itselläni on puolet terassista sellaisilla... en jaksanut purkaa betonilaattoja, jotka olivat, kun laajensimme terassia.A appelappe sanoi:Hei. Miten meni terassijalkojen kanssa?
Itse mietin samanlaista pientä terassia varten. Minulla ei ole paljon kokemusta käytännön asioista, joten olen hieman huolestunut, pystynkö siihen. Onhan tärkeää saada laatta terassijalan alle suoraksi, mikä tuntuu vaikealta.
En löydä netistä kuvausta siitä, miten terassijaloilla oikeasti rakennetaan.
Mutta kaiken kaikkiaan vesivaaka pitäisi toimia, että saa laatat suoriksi.
Öh, ei... koko idea on, että voit säätää jalan korkeutta niin, että saat tukipuut pystysuoraan...A appelappe sanoi:Hei. Miten meni terassijaloilla?
Mietin itse samanlaista pienelle terassille. Ei ole paljonkaan kokemusta käytännön asioista, joten olen hieman huolissani siitä, selviänkö siitä. Kyllähän sen laatan pitää olla suora terassimaisen jalan alla, mikä vaikuttaa vaikealta.
En löydä mitään kuvausta verkosta siitä, kuinka terassijalkoja käytetään oikein.
Jos korkeus ei riitä säätämiseen, voi laittaa ylimääräisen tukipuun päälle tai vaihtoehtoisesti ylimääräisen laatan sen jalan alle, jossa korkeus ei riitä.
A appelappe sanoi:Hei. Miten kävi terassijalkojen kanssa?
Olen itse miettinyt vastaavaa pientä puuterassia varten. Ei ole paljon kokemusta käytännön asioista, joten vähän huolettaa, onnistuuko se. Tärkeää on saada laatan alla oleva terassijalka tasaiseksi, mikä tuntuu vaikealta.
En löydä netistä mitään kuvausta siitä, miten terassijalkojen kanssa oikeastaan rakennetaan.
Hei, en ole vielä kokeillut. Huolen aiheena on hieman, miten ne kestävät UV-säteilyä (niiden pitäisi kuitenkin pärjätä hyvin varjoisassa terassin alla), tai kun tulee kylmä ja lunta kerääntyy niiden päälle.
Uskon, että onnistut hienosti. Jos kaivat pois ylimmän multakerroksen, sitten asetat palan suodatinkangasta, laitat vähän "kiveä jauhettuna" laatan alle, jotta voit säätää "karkeasti korkeuden" ja laatan tasaisuuden niin, että ne ovat vaakasuorassa. (Hyppää/tamppaa niitä mielellään, jotta ne asettuvat paikoilleen), sitten säädät hienokorkeuden terassijalalla niin, että palkit ovat vaakasuorassa.
Kerrohan sitten, miten kävi.
Klikkaa tästä vastataksesi