Vaikea sanoa kuvasta, mutta näyttää siltä, että reuna on kuivunut omituisesti. Tuollaiseksi se ei koskaan tule, kun minä saumaan. Kuinka leveästi levitit? Ei kai vain 2 mm kulmasta, uskoisin. Teippasitko?
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.