Minulla on noin 25m2 autotalli betonilattialla, joka näyttää surkealta. Suunnittelen lattian kaunistamista ja pitkällä tähtäimellä autotallin sisustamista, jolloin osaan nykyisestä betonilattiasta tulee klinkkeriä ja osaan parkettia.
Mutta miten on parasta edetä? Voisinhan tasoittaa kaiken itsetasoittuvalla, mutta se tulee melko kalliiksi. Voinko käyttää hienobetonia tai onko jokin yksinkertaisempi tapa? Katso kuva!
Minulla on myös lattiakaivo autotallissa, jonka suunnittelen tukkivani. Mutta putki, johon lattiakaivo liittyy, jatkuu muihin lattiakaivoihin, jotka pitää olla käytössä. Kuinka tukin lattiakaivon yksinkertaisesti vaikuttamatta putken alla olevaan toimintaan?
Minulla on noin 25 m2 autotalli, jossa on betonilattia, joka näyttää surkealta. Suunnittelen lattian siistimistä ja aikomuksenani on myöhemmin sisustaa autotalli siten, että osaan nykyisestä betonilattiasta laitetaan laattoja ja osaan parkettia.
Mutta miten minun kannattaisi edetä? Voisin toki tasoittaa kaiken valumassalla, mutta se tulee melko kalliiksi. Voinko käyttää hienobetonia, vai onko olemassa helpompaa tapaa? Katso kuva!
[kuva]
Minulla on myös lattiakaivo autotallissa, jonka aion tukkia. Mutta putki, johon lattiakaivo yhdistyy, jatkuu muihin käytössä oleviin lattiakaivoihin. Miten tukkia lattiakaivo vaikuttamatta alapuolella olevan putken toimintaan?