Etsin lattiaa, jossa on hiottu betoni ilman, että betoniin lisätty kiviaine näkyy betonilaatassamme. Koska laatan pinta on aika kuoppainen, ei varmaan kannata hioa ilman, että kiviainesta tulee näkyviin, joten alla oleva saattaa olla vaihtoehto, jonka voi myös tehdä itse.

Onko kenelläkään kokemusta tai ajatuksia tästä lattiasta?
www.designgolv.com

miltä se tulee näyttämään, sitä ohjaa varmaan se, joka valaa?
Sinullahan on esim. jakso kuusi talohaaveista svt:llä. Siellä hänellä on paljas betonilattia, joka on alusta asti tarkasti valettu.

Viimeksi muokattu:
Betonilaatta on jo valettu.

Rakensin betonilattian, jossa ei saanut näkyä soraa. Tämä oli joitakin vuosia sitten, joten tuotekehitys on varmasti edennyt siitä. Minulla tuli jonkin verran halkeamia - mikä ei oikeastaan haittaa minua. Mitä sinun pitäisi tarkistaa erittäin tarkasti, on miten pintakerrosta käsitellään. Rasvatahrat ovat esim. mahdottomia poistaa ja minulla on sottaisesti lipova koira... joten hän saa ateriansa ulkona :rolleyes:. Valitettavasti aloitimme tämän rutiinin liian myöhään.

Hei ja kiitos vastauksesta. Olin varmaan vähän epäselvä ensimmäisessä viestissäni. Lattia on jo valettu eikä sitä voi tehdä paljon enää. Ajattelin siksi tasoittaa "Designgolv"- tai vastaavalla tuotteella ja kysyn, onko kenelläkään kokemusta tästä. Linkki: www.designgolv.com

Tasoitusmassa ja käsittele lattia esim. 2-komponenttisella lakkaliuoksella

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.