1 832 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Betoniholvi
Hei
Ajattelen tehdä välipohjan betonista! Onko jollakulla tietoa tästä? Olen vähän ajatellut käyttää peva45 tai planja combideck! Onko kellään kokemusta tästä? Inspiraatiokuvia?
Kuinka paksuksi valetaan?
Olen koko ajan aikonut tehdä puurakenteen, mutta nyt olen muuttanut mieleni. Rakennetaanhan kuitenkin kivitalo, niin betoni tuntuisi vakaammalta. Mitkä ovat edut ja haitat?
Ajattelen tehdä välipohjan betonista! Onko jollakulla tietoa tästä? Olen vähän ajatellut käyttää peva45 tai planja combideck! Onko kellään kokemusta tästä? Inspiraatiokuvia?
Kuinka paksuksi valetaan?
Olen koko ajan aikonut tehdä puurakenteen, mutta nyt olen muuttanut mieleni. Rakennetaanhan kuitenkin kivitalo, niin betoni tuntuisi vakaammalta. Mitkä ovat edut ja haitat?
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 292 viestiä
Haittapuolena on, että se tulee kalliimmaksi kuin puu ja hieman hankalammaksi rakentaa, muuten näen vain etuja. Voit esim. sijoittaa pylväät kauemmas toisistaan ja suunnitella helpommin.
Jos ei halua valaa, voi ostaa valmiita osia, jotka nostetaan paikalleen nosturilla.
Jos ei halua valaa, voi ostaa valmiita osia, jotka nostetaan paikalleen nosturilla.
Kaikkitietävä
· Västra Götaland
· 12 292 viestiä
Sinun tulee hankkia muottilevy, betoniauto, tunkit, raudoitus jne., joten se tulee vähän kalliimmaksi, mutta on varmasti todella tukeva kun se on valmis 
Klikkaa tästä vastataksesi



