Hei
Onko kukaan ostanut B-lajittelua paneelista ja voi jakaa kokemuksiaan?
Onhan se noin puolet edullisempaa. Mutta ikävää, jos kadut päätöstä jälkeenpäin.
Meidän tapauksessa aiomme asentaa sen vinokattoon harjaan asti.

Kuten sanot. Puoleen hintaan ja minun tapauksessani 10 - 20 % hukkaa riippuen siitä, kuinka pitkiä paloja tarvitset.

Intet Intet sanoi:
Kuten sanot. Puoleen hintaan ja minun tapauksessani 10-20% hukkaa riippuen siitä, kuinka pitkiä palasia tarvitset.
Oletko tyytyväinen?

Olen ostanut jonkin verran toissijaista laatua. Ne "virheet", joita yleensä on, ovat enemmän oksia ja joitakin kuivia oksia, joissa on halkeamia/reikiä. Jos käytetään samaa laatua koko pinnalla, mielestäni sillä ei ole merkitystä.

• Tykkään
människa
  • Laddar…
människa människa sanoi:
Oletko tyytyväinen?
Hyvin paljon. Hyvät olivat hyviä. Huonot olivat huonoja. Ei sen kummempaa. Sitten tietenkin jokainen nippu on erilainen.

Joo ok, joten lajittele pois 10-20% 👍
Mistä ostitte?

Oli kauan sitten, mutta periaate on varmasti sama. Rakennuskauppias myy ne halvemmalla työn välttämiseksi. Osta muutama nippu ylimääräistä, niin sinulla on varalla.

Ostan myös sisustuselementtejä, kuten ovia ja kaappeja kakkoslaadulla. Toistaiseksi niissä on ollut tuskin havaittavia vikoja.

• Tykkään
människa ja 1 muu
  • Laddar…
Mietimme ostamista Kindsbygdenistä.
Mistä ostitte? Mitä muita yrityksiä myy b-lajittelua?

Olen ostanut kuusilattian Kindsbygdens B-lajittelusta. Tosi tyytyväinen. Joitakin läpimeneviä oksia ja iskuja, mutta valitsen nähdä sen niin, että se antaa lattialle enemmän eloa. Lyhyesti sanottuna, täysin tyytyväinen.

Huippua! Kiitos Kmnelhas 😊👍

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.