Olemme hiljattain ostaneet ulkosuihkun Sunny Demerx 40. Meillä on kuitenkin ongelmia saada painetta suihkupäähän. Vaikuttaa siltä, että vettä kerääntyy jalustaan niin, että putki nousee ylös. Onko kenelläkään ollut samanlaista kokemusta?

P Petters1980 sanoi:
Olemme äskettäin ostaneet ulkosuihkun Sunny Demerx 40. Meillä on kuitenkin ongelmia saada
painetta suihkupäähän. Näyttää siltä, ​​että vettä kertyy jalkaan niin, että putki nousee ylös. Onko joku kohdannut jotain vastaavaa?
Kyllä, eikä ratkaisua ole vielä löytynyt. Kyseessä on Swim & Fun, ostettu alennusmyynnistä muutama vuosi sitten, mutta asennettu äskettäin.

Näin suihkumme käyttäytyy. Jonkin ajan kuluttua se irtoaa kokonaan. Onko kenelläkään ollut samanlaista kokemusta? Olen lähettänyt sähköpostia yritykselle, mutta ei vastausta vielä.

Se ei ole haljennut alta?

H HenricLindholm sanoi:
Den är inte sprucken under?
Kiitos vastauksesta Henric, avasin suihkun uudestaan ja nyt näen, että osa on irronnut. Olen yrittänyt liimata sen takaisin, mutta se irtoaa taas. Oletan, että se on ongelma. Olen yhteydessä Bauhausiin, joten katsotaan mitä tapahtuu.

• Musta, rikki mennyt muovinen suihkukomponentti ruohikolla, liimattu mutta osat irronneet.
  • Musta muoviosa nurmikolla, hajonnut liitos näkyvissä. Liittyy suihkuremonttiin ja ongelmaan Bauhausin kanssa.
R
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.