9 206 lukukertaa ·
4 vastausta
9k lukukertaa
4 vastausta
Asentaa pieni ikkuna nykyiseen ulko-oveen?
Riippuu varmaan myös oven rakenteesta. Yleensä ovi on vahvistettu ikkunan ympärillä.
Ei pitäisi olla ongelmia... Vain poistaa mitä tarvitaan ja täydentää uudella pystysäännöllä... Onko se kokonainen luft jonka aiot asentaa vai vain ikkuna tyyppi, 120x120??? Luft on sellainen, joka on yhtä pitkä kuin ovi, mutta noin 35-50 cm... eikä avattavissa...
Käsittääkseni aiot asettaa pienen ikkunan itse ovilehteen?
Sen pitäisi sopia, jos olet rohkea. Sahaa aukko, katso miltä ovi näyttää sisältä ja vahvista sitä aukon kautta tarvittaessa. Laita ikkuna paikalleen ja lisää lista. Listan tulisi peittää myös mahdollisten vahvistusten kiinnitys.
Sen pitäisi sopia, jos olet rohkea. Sahaa aukko, katso miltä ovi näyttää sisältä ja vahvista sitä aukon kautta tarvittaessa. Laita ikkuna paikalleen ja lisää lista. Listan tulisi peittää myös mahdollisten vahvistusten kiinnitys.
Langanosto!
Tietääkö kukaan, mistä voisi hankkia ikkunoita ulko-oviin?? Tiedän kyllä, että niitä on saatavilla sisäoviin, mutta en ole koskaan nähnyt mitään ulko-oviin..
Olen etsinyt netistä mutta en ole löytänyt mitään. Vinkkejä jälleenmyyjistä otetaan kiitollisena vastaan!!
Tietääkö kukaan, mistä voisi hankkia ikkunoita ulko-oviin?? Tiedän kyllä, että niitä on saatavilla sisäoviin, mutta en ole koskaan nähnyt mitään ulko-oviin..
Olen etsinyt netistä mutta en ole löytänyt mitään. Vinkkejä jälleenmyyjistä otetaan kiitollisena vastaan!!
Klikkaa tästä vastataksesi