egge sanoi:
Mutta pickan kanssa minun pitää hankkia myös kompura,
Tuo ajattelu on suoranaista virhetoimintaa. Sinun pitäisi ajatella niin, että "Ja pickan avulla saan hyvän tekosyyn hankkia myös kompura". ;-)

Olen muutenkin itse melkein samassa tilanteessa, aion paneloida ~70 neliömetriä sisäkattoa, mutta pohdin enemmän "mikä picka on paras" ja "jos ostan kitin kompuran kanssa, säästän vähän rahaa ja sitten minulla on kaksi kompuraa, siitä voi olla hyötyä". :-D

Haha, olet niin oikeassa. Olen todella pahoillani, jos loukkasin jotakuta tuolla lausunnolla. Teen yksinkertaisesti täyskäännöksen ja perun sen :-)

Vuokraa batterikone, hieman painavampi mutta silti kätevä, Sencos toimii loistavasti.

Sain kompressorin lainaan, joten taidan käyttää biltema-pistooleja ja ammun vinosti jouseen. Se on varmaan "riittävän hyvä", vaikka seuraavan laudan ura ei peitä naulan päätä. Sitten olen siinä pistooli kädessä ja joudun lopulta ostamaan oman kompressorin ;)

Osta nauloja, joissa on valkoiset päät. Et tule katumaan sitä. Ne löytyvät Lundell&zetterbergsiltä, jos et löydä niitä muualta.

Hmm, tajusin yhden asian. Jos kiinnitän 17x95 raakapontin, johon paneeli sitten kiinnitetään, en kai ammu sitä (raakaponttia) kiinni dyckertillä? Vaikka kiinnitän sen 30cc?

Ei se onnistu. Käytä kolmen tuuman nauloja tai ruuvaa ruuviautomaatilla.

jerk sanoi:
Osta valkopäisiä nauloja. Et tule katumaan. Niitä löytyy Lundell&zetterbergsiltä, jos et löydä muualta.
Et sattumalta tiedä artikkelin numeroa tai vastaavaa? Tarkistin L&Z:ltä, mutta he sanovat, ettei heillä ole 16g dyckertia valkoisella päällä.

Ei valitettavasti, minulla ei ole sitä jäljellä. Mutta tarkista theofilsilta, onko heillä sitä.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.