11 954 lukukertaa ·
8 vastausta
12k lukukertaa
8 vastausta
asentaa hakasia / aitatappeja ( olen tulossa hulluksi ! )
Jäsen
· Västmanlands län
· 125 viestiä
hei
alan menettää malttini nyt...
yritän saada niittejä ylös hieman huojahteleviin tolppiin, eikä se suju kovin hyvin voin sanoa.
siellä ylhäällä ei ole minkäänlaista vastapainoa, vaan se vain joustaa pois. onko kenelläkään hyvää vinkkiä?
olen yrittänyt pitää leka tolpan takana vastapainona, mutta tarvitsisin näköjään 3 kättä, yksi lekaa varten, yksi niittiä varten ja yksi vasaralle.
(kirjoitettu kiihtyneessä tilassa)
alan menettää malttini nyt...
yritän saada niittejä ylös hieman huojahteleviin tolppiin, eikä se suju kovin hyvin voin sanoa.
siellä ylhäällä ei ole minkäänlaista vastapainoa, vaan se vain joustaa pois. onko kenelläkään hyvää vinkkiä?
olen yrittänyt pitää leka tolpan takana vastapainona, mutta tarvitsisin näköjään 3 kättä, yksi lekaa varten, yksi niittiä varten ja yksi vasaralle.
(kirjoitettu kiihtyneessä tilassa)
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
Pidä märlata polygripillä (leuat yhtä leveät kuin märlan) ja kiinnitä se sinne, jotta se tarttuu. Sledgehammer takana, jos tarvitaan. Sitten jatkat vasaralla ja sledgehammerilla, mutta kun märlan on kiinni, tarvitset vain kaksi kättä.
Asetu rinnan/vatsan/turvatyynyn kanssa tolppaa vasten. Kiinnitä rinkilä kevyellä vasaralyönnillä. Sitten lyöt loput sisään kehon kanssa vastatukena. Polygrip on enemmän amatööreille.P pepparkakshuset sanoi:
Remontoija
· Kalmar län
· 2 600 viestiä
On olemassa vanha sääntö, joka sanoo, että vatsaa ei pidä käyttää huojahtelevilla tolpilla ylhäällä 
Polygrip on tähän kuningas! Pienellä tunteella polygrip vetää piikin puoliväliin yhdellä iskulla. Vähän tarkka pitää toki olla.
Polygrip on tähän kuningas! Pienellä tunteella polygrip vetää piikin puoliväliin yhdellä iskulla. Vähän tarkka pitää toki olla.
Jäsen
· Västmanlands län
· 125 viestiä
Jäsen
· Västmanlands län
· 125 viestiä
Jäsen
· Västmanlands län
· 125 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi