Bowser
Tämä materiaali on ollut takan takana mökissä, joka on rakennettu 70-luvulla.
Arvelen, että se on asbestia käyttöalueen ja kuitujen perusteella, jotka näkyvät, jos katsoo murtuneita reunoja.
En ole itse repinyt tätä alas, vaan aion vain auttaa roskien selvittämisessä.
Mitä mieltä olette muut?

Muokkaus: itse levy on kuin sementtilevy.

• Kädessä pidetään harmaata, kuitumaista levyä, joka voi olla asbestia. Taustalla näkyy peitteinen maa tai rakennelma.
  • Kuvassa on lähellä nähty kulunut sementtilevyn reuna, josta erottuu kuituja. Tausta on epätarkka ja harmaa.
Kyllä, se ei ole mahdotonta. Käsittele sitä ikään kuin se sisältäisi asbestia tai lähetä se analysoitavaksi turvallisuuden vuoksi.

Paras vastaus

Suuri riski, että se on asbestia.
Pari lisävinkkiä tavallisten kasvonaamareiden jne. lisäksi:
Kostuttaminen ennen käsittelyä sitoo pölyn tilapäisesti. Älä käytä pölynimuria. Pyyhi koko huone kostealla.
Äläkä hermostu turhaan.

• Tykkään
Rickard.
  • Laddar…
Bowser
Se on ulkona ja puristimen alla ja on märkä kuin mikä. En ole huolissani asbestista sinällään, mutta nyt roskista huolehtiminen on huomattavasti hankalampaa:confused:.

Bowser Bowser sanoi:
Se on ulkona ja pressun alla ja todella märkä. En ole huolissani asbestista sinänsä, mutta nyt jätteiden käsittely on paljon hankalampaa:confused:.
Tarkista kuntasi kierrätyksestä, meidän kunnassamme se voi jättää kaatopaikalle ilmaiseksi yksityishenkilönä.

• Tykkään
Bowser
  • Laddar…
Se on ilmaista heittää pois myös meidän kunnassa, sekä muissa kunnissa, joiden kanssa olen ollut tekemisissä. Joten se on varmaan suhteellisen yleistä, että niin on.

Tarkista asia, ei tarvitse tarkoittaa ongelmia.

• Tykkään
Bowser
  • Laddar…
Staffans2000
Tai riko se pienemmiksi paloiksi ja kaiva se maahan.

• Tykkään
Bowser
  • Laddar…
Bowser
Tässähän tämä!!
Se oli ilmaista viedä se kierrätykseen täällä Norrtäljessä!
Minun kunnassani minun piti pakata kaikki muovipusseihin ja sinetöidä teipillä, tavata kaivinkone, jonka kuljettaja istui hytissään kasvomaskin kanssa, laittaa pussi hänen kauhaansa, jonka hän sitten vei ja kaatoi kuoppaan ja peitti.

• Vau
Anna_H
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.