Voiko tervaliimassa olla asbestia? Tai mitä tämä on? Talo on rakennettu vuonna 1962, mutta linoleumi on ilmeisesti asennettu myöhemmin.
 
  • Palanen linoleumlattiaa irrotettuna, paljastaen tumman pinnan, mahdollisesti tervaliima; rakennettu 1962, asbestiongelma epäily.
  • Vanha kerros, mahdollisesti asbestipitoinen tervaliima, kuoriutuu lattialta. Tausta linoleumi, rakennusvuosi 1962.
  • Lattia, jossa on kulunutta linoleumia ja paljasta betonia, saattaa sisältää asbestia tai vanhaa tjärlimiä, rakennettu vuonna 1962.
J julsol sanoi:
Voiko tervaliimassa olla asbestia? Tai mikä tämä on? Talo on rakennettu 1962 mutta linoleum on ilmeisesti laitettu myöhemmin.
Se ei ole mahdotonta. Mustaheristysliima on tunnettu asbestilähde. Voit lähettää näytteet saadaksesi tietoa esim. tänne: https://www.asbestprover.se/
 
  • Tykkään
julsol
  • Laddar…
klaskarlsson klaskarlsson sanoi:
Se ei ole mahdotonta. Musta liima on tunnettu asbestilähde.
Voit lähettää näytteitä saadaksesi tietoa esim. tänne: [linkki]
Evema on 50lapp halvempi.
Sain mukavan vastaanoton siellä, kun lähetin näytteitä 9 vuotta sitten.
 
  • Tykkään
julsol ja 1 muu
  • Laddar…
Kiitos paljon vinkeistä!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.