Talon vanha omistaja repi puolet savupiipusta esiin ja ajattelin kunnostaa sen uudelleen, kun on aikaa. Savupiippu on siis ollut näin siitä lähtien, kun muutimme sisään. Mutta nyt tuli mieleeni, voiko tässä olla asbestia?
 
  • Kuvassa on osittain purettu tiilimuuri huoneessa, jossa on puulattia ja valkoiset seinät. Muurin pinnassa on laastia ja maalijäämiä.
  • Vanhan talon rapistunut muuripinta, josta osa rappausta on irronnut, paljastaa tiilikerroksen. Pinnan pinnassa on harmaita ja vaaleita alueita.
  • Vanhan talon mureneva ja osittain purettu muuri, jossa näkyy palanut rappaus ja tiilet. Ympärillä on lattialautoja ja irtoavaa laastia.
Kuten tavallista, on mahdotonta antaa vastausta kuvaan, lähetä testiin, jos olet epävarma.
 
Asbestia ei todettu laboratoriotestien tulosten perusteella, jos joku löytää jotain vastaavaa 👍🏻
 
O Oscar6 sanoi:
Asbestia ei todettu laboratorion kokeiden jälkeen, jos joku löytää jotain vastaavaa 👍🏻
Minne lähetit testin ja mitä se maksoi? 🤔
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.