O Oscar6 #1 Jäsen · 5 viestiä 7 syy 2024 klo 13:19 Oscar6 Jäsen 5 viestiä 7 syy 2024 klo 13:19 #1 Talon vanha omistaja repi puolet savupiipusta esiin ja ajattelin kunnostaa sen uudelleen, kun on aikaa. Savupiippu on siis ollut näin siitä lähtien, kun muutimme sisään. Mutta nyt tuli mieleeni, voiko tässä olla asbestia? #asbesti #savupiippu
Talon vanha omistaja repi puolet savupiipusta esiin ja ajattelin kunnostaa sen uudelleen, kun on aikaa. Savupiippu on siis ollut näin siitä lähtien, kun muutimme sisään. Mutta nyt tuli mieleeni, voiko tässä olla asbestia?
Stefan N #2 Työkaluhullu · Stockholm Täby · 13 706 viestiä 7 syy 2024 klo 13:23 Stefan N Työkaluhullu Stockholm Täby 13 706 viestiä 7 syy 2024 klo 13:23 #2 Kuten tavallista, on mahdotonta antaa vastausta kuvaan, lähetä testiin, jos olet epävarma.
O Oscar6 #3 Jäsen · 5 viestiä 20 syy 2024 klo 22:43 Oscar6 Jäsen 5 viestiä 20 syy 2024 klo 22:43 #3 Asbestia ei todettu laboratoriotestien tulosten perusteella, jos joku löytää jotain vastaavaa 👍🏻
Annette Gradin #4 Jäsen · 1 viesti 9 syy 2025 klo 21:25 Annette Gradin Jäsen 1 viesti 9 syy 2025 klo 21:25 #4 O Oscar6 sanoi: Asbestia ei todettu laboratorion kokeiden jälkeen, jos joku löytää jotain vastaavaa 👍🏻 Minne lähetit testin ja mitä se maksoi? 🤔
O Oscar6 sanoi: Asbestia ei todettu laboratorion kokeiden jälkeen, jos joku löytää jotain vastaavaa 👍🏻 Minne lähetit testin ja mitä se maksoi? 🤔