Mitä aiot tehdä lattialle?

Aion vaihtaa uuden lattian päälle. Mutta se on hieman epätasainen, joten olisin mieluummin poistanut sen.

Levitä tasoitemassa ja asenna sitten uusi lattia.

• Tykkään
whak
  • Laddar…
Näyttää pahvilta mutta liimassa voi silti olla asbestia. Minulla oli samanlainen, se ei sisältänyt asbestia mutta jotta olisi varma niin sinun täytyy antaa analysoida se.

namnbyte
P pjkw sanoi:
Näyttää resonanssipahvilta, mutta sitä voi silti olla asbestia liimassa. Minulla oli samanlaisia, se ei sisältänyt asbestia, mutta varmistaaksesi sinun on annettava analysoida se.
Voi olla asbestia myös pahvissa, jos en täysin muista väärin.

Näyttää olevan mustaa epäilyttävää liimaa itse lumppapahkan alla. Se herättää hieman varoituskelloja. Asbestia esiintyi myös vaaleammassa tyyppisissä kontaktiliimoissa. Suhteellisen sitoutunut materiaaliin joka tapauksessa. Uskon, että lumppapahka itsessään tuskin sisälsi asbestia. Se koostuu, kuten nimikin viittaa, puristetusta lumpusta - käytetään narinan ehkäisemiseen ja alustan tasoittamiseen.

Paljon mielenkiintoisempaa on, miltä lattiamatto näytti, kun repäisit sen? On monia mattoja, joissa on asbestia osana tai asbestikartonkina alapuolella vahvikkeena.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.