15 839 lukukertaa ·
21 vastausta
16k lukukertaa
21 vastausta
Asbesti kattotiilissä?
Omatoimirakentaja
· SE4
· 3 301 viestiä
Olen omistanut samanlaisia kattolevyjä. Ne olivat vuosien mittaan ohentuneet huomattavasti, erityisesti alaosastaan ne olivat kauniisti pyöristyneet alaspäin. Ne olivat kuitenkin edelleen huomattavasti paksumpia ja raskaampia kuin asbestivahvistetut katemateriaalit. En koskaan lähettänyt niitä analysoitavaksi, mutta on uskomatonta, että ne sisältäisivät asbestikuituja paksuutensa vuoksi.
Silloin sinulta menee varmasti näkövinkkeli ohi. Nämä levyt ovat ohuita, yhtä ohuita kuin sellaiset suuret levyt, jotka ennen olivat latojen yms. kattoina. Mutta en ole koskaan nähnyt niiden levyjen rapistuvan samalla tavalla kuin nämä tekevät.
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 634 viestiä
Nej, det är inte eternit! Det är betongpannor av tvivelaktig kvalitet. Det låg såna både på en bod och lagården på gården jag sålde.B bellman83 sanoi:
Omatoimirakentaja
· SE4
· 3 301 viestiä
Ei suinkaan. Näen kuvista selvästi, että ne ovat samanlaisia kuin minulla oli. Ja ne ovat paksumpia kuin asbestikuidulla lujitettu betoni, jota yleensä kutsutaan nimellä eternit. Arvaan, että olet Itä-Skånessa tai Blekingessä, ainoa paikka maassa, jossa olen nähnyt näitä.B bellman83 sanoi:
Talon omistaja
· Småländska höglandet
· 5 634 viestiä
Klikkaa tästä vastataksesi