Aion perustaa oman yrityksen ja alkaa tekemään ulkokalusteita . Olen ostanut työkaluja ja ruuveja useilla tuhansilla kruunuilla, mutta yksi ruuvi puuttuu enkä löydä sitä! Se on ruuvi, joka minun täytyy ruuvata sisään Inslagsmuttrar ja sitä varten käytetään kuusiokoloavain. Se on yleinen ikea-kalusteissa, parempaa kuvausta en osaa antaa.. jos jollakulla on vastaus, niin kirjoita ihmeessä!!! tja
Hyödynnän tilaisuutta käyttää tätä ketjua - tietääkö joku mistä voisi saada n. 4mm läpimitaltaan olevan sargsprintin (pituudella ei ole väliä - noin 10-20 mm) ja siihen kuuluvan ruuvin pituudeltaan noin 10 mm ja läpimitaltaan 2-3mm (en tiedä mikä m-numero se on). Katso kuva. Tarvitsen sitä, jotta voin kiinnittää soft close:a pari liukuoveen, se joka alun perin asensi sen teki paskan työn, joten sargsprint katosi tai he eivät koskaan asentaneet mitään sargsprintiä.
Kiitos! Olen lähettänyt heille sähköpostia. Tuntuu niin oudolta, etten onnistu löytämään tätä Googlen avulla… Kaikki vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan!
Hyödynnän tilaisuutta kääntääkseni tämän ketjun – tietääkö joku, mistä voi löytää noin 4 mm halkaisijaltaan olevan kehäsokka (pituudella ei ole väliä – tyyliin 10–20 mm) ja siihen kuuluvan ruuvin, joka on noin 10 mm pitkä ja halkaisijaltaan 2–3 mm (en tiedä mikä m-numero on). Katso kuva. Tarvitsen sen kiinnittääkseni soft closen pari liukuovea varten, se joka alun perin sen asensi teki huonon työn joten kehäsokka katosi, tai sitten he eivät koskaan laittaneet kehäsokkaa.
Toivottavasti nyt on oikea sana – kehäsokka siis.
[kuva] [kuva] [kuva]
Valmistaa itse? Löytää sopiva pyörötanko ja porata ja kierteittää se?
Hei te jotka osallistuivat vinkkeillä koskien minun kierteitystäni!
Kyllästyin etsimään oikeaa juttua Googlesta, Sifverts skruvilla ei ollut mitä tarvitsin ja minulla ei ole työkaluja poraamaan reikää ja kierteittämään sopivaa pyörötankoa (rakastan kuitenkin diy-henkeä ehdotuksessa!).
Päädyin lopulta M3-mutteriin, jonka löysin Clas Ohlsonilta ja joka oikeassa kulmassa juuri ja juuri sopi kiskoon. Tunnen itseni vähän kuin MacGyverin maalaisserkuksi tämän ratkaisun ansiosta ja olen täysin tyytyväinen siihen, haha!
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.