Ajattelin hankkia yksinkertaisen pöytätason (kuten Vika Amon Ikeasta) ja kiinnittää sen kannattimilla betoniseinään, mutta minun pitäisi lyhentää sitä niin, että syvyys olisi 40 cm. Tarvitsisin vinkkejä kuinka lyhentää sitä. En ole koskenut sahaan sitten koulun puukäsitöiden, joten en ole erityisen mukavuusalueellani tällaisten asioiden kanssa.

Kysymys on, onko hyvä idea katkaista sellainen?

Tuotteen kuvaus
Yläosa: Puukuitulevy, Kuvioitu ja kohokuvioitu akryylimaali
Kehys: Lastulevy, ABS muovi
Täytemateriaali: Paperi
Pohja: Puukuitulevy

Eikö ole olemassa samanlaista levyä oikeassa syvyydessä, jotta voisit välttää tämän vaiheen?

Muuten todennäköisesti pyörösaha ohjaimella on helpoin tapa katkaista sellainen.

Tai vie se rakennustarvikeliikkeeseen ja sahauta se pienestä maksusta. Tai vie se paikalliselle puusepälle ja sahauta se pullaa vastaan.

Olen samaa mieltä Blindnitin kanssa, epäilyttävää, voisinko leikata levyn, joka on rakennettu paperilla täytetyillä onteloilla? Se saattaa menettää vakautta ja on hankalaa kiinnittää se tukevasti seinään konsolien avulla. Käytä sen sijaan massiivista työtasoa, anna rakennusliikkeen leikata se haluamallasi tavalla, ellet tarvitse tekosyytä ostaa pyörösahaa :) sillä se on muuten luultavasti helpoin ratkaisu mielestäni.

Huolettaa vain, että levy voi olla liian raskas, jos se tehdään massiivipuusta, mutta se ei ehkä ole suuri ongelma, jos hankkii kunnolliset kannattimet.

Koko on hieman erikoinen, olen kokenut suuria ongelmia löytääkseni jotain sopivaa. Meneminen rakennustavarataloon voi olla ratkaisu. Vinkkejä joihinkin? Olisi mahtavaa, jos sen saisi mustaksi maalattuna.

Työtasot ovat yleensä lastulevyä, jossa on joku kalvo tai laminaatti, ellei se ole massiivipuuta, ei pitäisi olla ongelma löytää konsolit, jotka kestävät sen. Luulen, että se kestää paremmin kuin ontto, jota olit ajatellut aiemmin.
Mikä tahansa rautakauppa hoitaa sellaiset, Beijer, Bauhaus, Byggmax jne.

Mahtavaa, kiitos avusta.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.