Hyvin tehty! Tyhjensin tyyppisesti sahanpurua kun remontoimme kylpyhuonetta noin 3m², se vei muutaman tunnin määrän ja kaikkien nurkkien, nurkkien ja putkien vuoksi ja siitä tuli useita säkkejä. Koko ullakko tuntuu todella massiiviselta... Jonkinlainen pölynimuri kytkettynä tontille sijoitettuun konttiin olisi ollut hienoa.

tarvitsen apua!!!!!!!!!!!!!!

olen törmännyt ongelmaan.

ulkoilman ullakolta on käytetty vähän kattoa pienen katon rakentamiseen. MUTTA en pääse alas ullakolta alemmas asentamaan ilmarakoa.

voiko tämän ratkaista jotenkin?

Nyt ovat kaikki viistot katot valmiit :) hitto mikä ero lämpötilassa tuli, eilen sisällä oli 25 astetta, kun tulin töistä kotiin.

Mutta minulla on kysymys: olen nyt laittanut tuulensuojapaperin ja rimoituksen, mutta ehdotuksia mitä pitäisi laittaa viistokattoon? Aluksi ajattelin MDF-levyjä, jotka on uritettu kauniiksi, näyttää tosi hienolta :)

Ja sitten kaikille seinille siellä sisällä, voiko niihin laittaa jotain? Vai täytyykö asentaa koolaus ja tuuletusväli myös sinne? Sillä nyt ne ovat vain karkeita lautoja, ei näytä kovin hyvältä, ja lattia pitäisi myös maalata.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.