7586862618_6b3c81cd2e_z.jpg

Aika asentaa jonkinlainen kattolistaprofiili.
Minkälaisen profiilin olisit valinnut?
Lähin rautakauppa on XL, jonka valikoima on luultavasti melko rajallinen.

Ystävällisin terveisin

David

En ollut valinnut ketään. Mielestäni se näyttää hyvältä ilman, vai onko se vain hyvä kuva?

Tavallinen kolmikulmainen listaprofiili.

• Tykkään
brumbjorn
  • Laddar…
Ajatus oli, että se näyttäisi siistiltä ilman, mutta käytännössä taito epäonnistui. Tällä hetkellä olen ensisijaisesti kiinnostunut vaakasuorasta suorakulmaisesta profiilista, esimerkiksi 10x30 tai vastaava. Sen tulisi kuitenkin mieluiten olla höyläämätön. En ole löytänyt mitään todella hyvää.

kvartslist(28x28???) näyttää melko hyvältä tuollaisessa paneelissa se sulautuu hienosti...

dadid sanoi:
[bild]

On aika asentaa jonkinlaista kattolistaa.
Minkä profiilin sinä valitsisit?
Lähin rautakauppa on XL, jonka valikoima on todennäköisesti melko rajallinen.

Terv. David
Hurjan tyylikästä sekä ilman että listalla!

Ja koska sinulla ei ole jalkalistaa, tasapaino on varmaan hyvä ilman kattolistaa?

Mutta jos listan pitäisi olla, pidän tavallisesta yksinkertaisesta varjolistasta:
Puulista, mahdollisesti käytettäväksi kattolistana tai varjolistana, paljaalla valkoisella taustalla.

PS
Onko monella talossa vaikeaa ylettyä mikroa ;)

Joo, olemme tyytyväisiä ulkonäköön kokonaisuutena, mutta paikoin on tullut rakoilevaa epäsäännöllisyyttä ja liian leveää. Jotain on tehtävä. Listan, joka pitää laittaa, tulee lisätä jotain. Sen ei pidä näyttää millekään, joka piilottaa, joten ajattelin, että "rätblocket" mahdollisesti voisi myös suurempi kooltaan oleva holkkalista toimia. En usko kvartsilistaa tässä yhteydessä, enkä ole saanut mitään tuntumaa varjolistoihin. Olen nähnyt ne liian monessa vuokra-asunnossa, luulen.

Hmm, yhä neuvoton.

Mikron osalta havainto on oikea. Keittiöhenkilökunnan pitäisi käyttää jakkaroita. Koko keittiö on edullisratkaisu, joka perustuu melkeinpä riisuttuihin osiin. Kauniina päivänä tulee oikea keittiö mökkiin.

Paikallinen puusepänliike tai saha voi sahata huomaamattoman listan sopimuksen mukaisesti...

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.