7 666 lukukertaa ·
11 vastausta
8k lukukertaa
11 vastausta
Apua höyrynsulun tiivistämiseen tarkoitetun teipin kanssa!
Kuten otsikko kuuluu, tarvitsen vähän apua tässä höyrysulun (nimi?) tiivistämisessä talossa, kun otimme alas kaikki listat katosta, näimme että ylhäältä ullakolta tuleva muovi ei ole tiivistetty kunnolla. Kaveri, joka kävi täällä katsomassa mahdollisesti eristää ullakon, sanoi että meidän tarvitsee teipata ikääntymistä kestävällä teipillä. Olemme ostaneet teipin, jonka löysimme Byggmaxilta;
http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...tomme/byggplast-tillbehor/21024/byggfolietejp
jota käytimme toiseen juttuun ja mietimme, että riittääkö tämä tiivistämään tämän?
Onko kellään kokemusta tästä? Vai suositellaanko jotain muuta teippiä?
Ystävällisin terveisin, Helena
http://www.byggmax.com/se-sv/byggva...tomme/byggplast-tillbehor/21024/byggfolietejp
jota käytimme toiseen juttuun ja mietimme, että riittääkö tämä tiivistämään tämän?
Onko kellään kokemusta tästä? Vai suositellaanko jotain muuta teippiä?
Ystävällisin terveisin, Helena
Jos näet merkinnän muovissa, etsi asennusohjeita toimittajalta, ei aina tarvitse teipata kaikkea, jos on riittävästi limitystä ja muovi on kiinnitetty kantolistalla, kuten 28x70.
Juuri tätä teippiä en ole käyttänyt, mutta se on varmasti samaa luokkaa kuin muut rautakaupat kuten hornbach ym.
Juuri tätä teippiä en ole käyttänyt, mutta se on varmasti samaa luokkaa kuin muut rautakaupat kuten hornbach ym.
Joten sitac-merkintä ei takaa mitään? Olen itse käyttänyt vain Tesan ikääntymistä kestävää teippiä ja ainakin kun sen laittaa, niin se pysyy tiukasti paikoillaan... Sitten on vaikea tarkistaa, kun muovin päälle on jo kipsilevy kiinnitetty muutama päivä myöhemmin....
Voin vain olla samaa mieltä, käytämme sitä töissä ja se on mahtava ja tarttuu melkein mihin tahansa. Olen käyttänyt sitä paljon myös kotona, mutta kuten sanottu, se on kallis. Kuitenkin sen voi löytää hieman inhimillisempään hintaan kuin tavallisesta rakennustarvikekaupasta, jos katsoo vähän Ruotsin rajojen ulkopuolelta.Matti_75 sanoi:
Sitac-merkintä koskee yleensä vain ikääntymisen kestävyyttä. Olen kokeillut sitä teippiä ja koeponnistin ennen gyprokkilevytystä, ja teippi irtosi.MMR sanoi:
Kuten Matti_75 sanoo, ei byggmax-teippi kestä, vaan irtoaa. T-flex on hyvä teippi, joka tarttuu kunnolla. Viimeksi ostin rullan Icopal Universaltjepia, kun rakennuskauppani lopetti T-flexin, ja se vaikutti hyvältä, aivan kuten T-flex liimassa.
Anteeksi, että vastaan näin myöhään, internetyhteyteni on temppuillut viime päivinä.
Hmm, kuulostaa siltä, että en haluaisi ottaa riskiä Byggmaxin teipin kanssa. En halua tehdä mitään puolivillaista.
Mistä voi ostaa näitä teippejä, joista puhutte, T-flex ja Icopal Universal teippi? Voiko niitä tilata vain
internetistä vai voiko niitä ostaa myös myymälästä?
Olen yrittänyt googlata niitä nähdäkseni, onko jokin kauppa, joka myy niitä, mutta en löydä mitään.
Asun Göteborgissa, tietääkö joku teistä jonkin kaupan täältä? Alingsås käy myös, koska puolisoni työskentelee siellä.
Hmm, kuulostaa siltä, että en haluaisi ottaa riskiä Byggmaxin teipin kanssa. En halua tehdä mitään puolivillaista.
Mistä voi ostaa näitä teippejä, joista puhutte, T-flex ja Icopal Universal teippi? Voiko niitä tilata vain
internetistä vai voiko niitä ostaa myös myymälästä?
Olen yrittänyt googlata niitä nähdäkseni, onko jokin kauppa, joka myy niitä, mutta en löydä mitään.
Asun Göteborgissa, tietääkö joku teistä jonkin kaupan täältä? Alingsås käy myös, koska puolisoni työskentelee siellä.
Huomaamani haittapuoli tämän tyyppisen tuotteen ostamisessa netistä on, että on vaikea tietää, kuinka paljon sitä tarvitsee. Jos ostan paikallisesti, voin ottaa paljon enemmän kuin tarvitsen ja sitten palauttaa ylimääräiset. Jos tilaan netistä liian paljon tai liian vähän, siitä tulee hankalampaa ja kalliimpaa.Helena1 sanoi:Anteeksi myöhäisestä vastauksestani, internet-yhteyteni on temppuillut viime päivinä.
Hmm, ei kuulosta siltä, että haluaisin ottaa riskiä Byggmaxin teipillä. En halua tehdä mitään puolivillaista.
Mistä voi ostaa näitä teippejä, joista puhutte, T-flex ja Icopal Universal teippi? Voiko tilata vain
internetistä vai voiko näitä ostaa myös kaupasta?
Olen yrittänyt googlata niitä nähdäkseni, jos jokin kauppa myy niitä, mutta en löydä mitään.
Asun Göteborgissa, tietäisikö joku teistä jonkin kaupan täällä? Alingsås käy myös, koska puolisoni työskentelee siellä.
Erittäin tyytyväinen teippiin ja palveluun tältä.
http://www.takochtillbehor.se/butik...aranti.html&XTCsid=4ebcrlrvsdgaub430a5ir014r0
Jäsen
· Västra götaland
· 118 viestiä
Vaihtoehtoiset teipit, jotka toimivat hyvin, ovat
T-Flex (Kallis)
Rakonor Sitko (valmistetaan samassa tehtaassa kuin t-flex tiedon mukaan)
Isover Vario Multitape
Säästääksesi teippaamisessa, tee liitos limittäin pari harvaan, sanotaan 60 cm, niin muovi puristuu hyvin kipsin väliin.
Tietenkään ei harvaa vastaan...
(ei voi olla liian selkeä)
Onnea matkaan
T-Flex (Kallis)
Rakonor Sitko (valmistetaan samassa tehtaassa kuin t-flex tiedon mukaan)
Isover Vario Multitape
Säästääksesi teippaamisessa, tee liitos limittäin pari harvaan, sanotaan 60 cm, niin muovi puristuu hyvin kipsin väliin.
Tietenkään ei harvaa vastaan...
Onnea matkaan
Klikkaa tästä vastataksesi