1 026 lukukertaa ·
7 vastausta
1k lukukertaa
7 vastausta
Apu tarpeen seinän kanssa
Minulla on seinä, jonka haluan päällystää märkätilalevyllä. Märkätilalevy on tarkoitettu ennemminkin siksi, että tulee olemaan paljon roiskeita, vähentääkseni kosteuden riskiä.
Olen nyt puuhaillut ja melkein porannut seinän halki. En saa sitä toimimaan. Ostin ensin Bauhausin suositteleman sementtipohjaisen kiinnityksen nimeltään highflex S2 DF. Mutta se ei suostu yhteistyöhön.
Mikä olisi helpompi tapa kiinnittää levyt?
Levyjä, jotka ovat nyt paikoillaan, ei ole edes kunnolla kiinnitetty, pienikin tönäisy saa ne irti.
Olen nyt puuhaillut ja melkein porannut seinän halki. En saa sitä toimimaan. Ostin ensin Bauhausin suositteleman sementtipohjaisen kiinnityksen nimeltään highflex S2 DF. Mutta se ei suostu yhteistyöhön.
Mikä olisi helpompi tapa kiinnittää levyt?
Levyjä, jotka ovat nyt paikoillaan, ei ole edes kunnolla kiinnitetty, pienikin tönäisy saa ne irti.
Liima tyyppi PL400, 600?
Paras vastaus
Vaikea asentaa kipsilevyä mielestäni. PL600 pitäisi olla malli. Mutta jos voi tilapäisesti kiinnittää levyn tukemalla vastakkaiseen seinään liimaamisen jälkeen, olisin varmaan kokeillut joitakin fischer UX -tulppia kipsiruuvien lisäturvaksi.
PL400 kovettuu hitaasti, PL600:n pitäisi olla paljon sopivampi tällaisiin käyttötarkoituksiin (kiinnittyy heti).
Vaihtoehtoisesti olisin kokeillut kaakelikiinnitystä tai kipsilaastia.
PL400 kovettuu hitaasti, PL600:n pitäisi olla paljon sopivampi tällaisiin käyttötarkoituksiin (kiinnittyy heti).
Vaihtoehtoisesti olisin kokeillut kaakelikiinnitystä tai kipsilaastia.
Olen tehnyt saman useita vuosia sitten, silloin käytin jotain, mitä kauppa kutsui gipslimiksi. On olemassa useita tällaisia tuotteita, jos googlaa. Todennäköisesti se toimii yhtä hyvin gipsputsilla.
Kysymys on, miten olet käsitellyt alustan. Onko se täysin puhdistettu ja käsitelty primerilla? Jos siinä on pölykerros, ei ole ihme, ettei se tartu.
Kysymys on, miten olet käsitellyt alustan. Onko se täysin puhdistettu ja käsitelty primerilla? Jos siinä on pölykerros, ei ole ihme, ettei se tartu.
Klikkaa tästä vastataksesi



