A Andreas_1977 sanoi:
Minä ja vaimoni olemme kiinnostuneita vanhemmasta talosta. Olemme saaneet tarkastusraportin
Kuulisin mielelläni muiden mielipiteitä siitä. Onko se ok
Mikään ei saa minua huolestumaan. Ne huomautukset, jotka mainitaan, eivät vaikuta kohtuuttomilta ottaen huomioon, millainen talo se on. Huoltotoimenpiteet tuntuvat hallittavilta.

Todennäköisesti kannattaa varautua suurempaan panostukseen katon kanssa, noin 5-10 vuoden aikajänteellä. Mutta voisi olla hyvä tehdä tarkastus katosta arvioidakseen kuntoa.
 
A Andreas_1977 sanoi:
Minä ja vaimoni olemme kiinnostuneita vanhasta talosta. Olemme saaneet tutustua tarkastusraporttiin
Haluaisin mielelläni kuulla muiden mielipiteitä siitä. Onko se ok
Haluaisin tietää, mitkä ovat uudistettujen viemärien käyttökustannukset, jos se vaatii huoltosopimuksen, mikä ei ole aivan ilmaista. Kuinka monimutkaista vedenpuhdistus on kalkin, aggressiivisuuden, raudan, radonin, natriumin jne. kannalta. Tarkoittaa yhtä monta suodatinta kuin ongelmia ja johtaa enemmän huoltointensiiviseen järjestelmään, harvoin täydelliseen veteen.
 
H håbbe1961 sanoi:
Haluaisin tietää muutetun viemärin käyttökustannukset, jos sillä on vaatimus huoltosopimuksesta, mikä ei ole täysin ilmaista. Kuinka monimutkainen vedenpuhdistus on, kun otetaan huomioon kalkki, aggressiivisuus, rauta, radon, natrium jne. On yhtä monta suodatinta kuin ongelmaa, ja ne tekevät järjestelmästä huoltointensiivisemmän eikä vesi ole harvoin täydellistä.
Tiedän vain, että koko asunnon käyttökustannukset ovat noin 2000 kruunua kuukaudessa. Onhan se noussut vähän sähkön takia. Vesi on tarkastettu ja hyväksytty. Näyttää siltä, että on kaksi kaivoa, mutta yhtä ei käytetä juomaveteen.
 
oskar.valta oskar.valta sanoi:
Ei mitään, joka saisi minut vetäytymään. Ne huomautukset, joita mainitaan, eivät vaikuta kohtuuttomilta ottaen huomioon, millainen talo on kyseessä. Ylläpitotoimenpiteet tuntuvat hallittavilta.

Todennäköisesti pitäisi varautua suurempaan panostukseen katon osalta 5-10 vuoden aikajänteellä. Mutta voisi olla hyvä tehdä tarkastus katon kunnon arvioimiseksi.
Joo, katto pitää luultavasti vaihtaa, mutta sama tilanne on myös nykyisessä talossamme. Eniten olimme huolissamme kellarin kosteudesta. Meillä ei ole koskaan ollut taloa, jossa on kellari/ryömintätila aiemmin.
 
A Andreas_1977 sanoi:
Tiedän vain, että koko asunnon käyttökustannukset ovat noin 2000kr kuukaudessa. Noussut varmaan vähän sähkön takia. Vesi on tarkastettu ja hyväksytty. Näyttää siltä, että on kaksi kaivoa, mutta yhtä ei käytetä juomavetenä
Oma jätevesi on kallis asia, jos se menee pieleen tiukempien ympäristövaatimusten myötä ja nykyinen järjestelmä lähestyy 10 vuotta. Käyttäisin tutkimusvelvollisuutta ja tarkistaisin ympäristövirastolta, mitä on asennettu ja mikä määrittää sen käyttöiän sekä minkälaiset ylläpitovaatimukset ovat voimassa, mikä vaikuttaa juokseviin kuluihin. Myös vastaus vedestä. Myyntitiedoissa olevat tiedot on tarkistettava erityisesti niiden osalta, joita ei ole tarkistettu tarkastuksessa.
 
H håbbe1961 sanoi:
Oma viemäröinti on kallis juttu, jos se menee pieleen tiukempien ympäristövaatimusten kanssa ja nykyinen alkaa lähestyä 10 vuotta. Käyttäisin varmaankin tarkastusvelvollisuutta ja tarkistaisin ympäristövirastolta, mitä on asennettu, mikä määrittää käyttöiän ja millaisia ylläpitovaatimuksia on, mikä määrittää jatkuvat kulut. Sama koskee myös veden vastausta. Myynnissä ilmenneet tiedot on tarkistettava erityisesti niiden osalta, joita ei ole tarkastettu tarkastuksessa.
Kiitos vastauksesta. Loistavaa saada tällaista tietoa täällä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.