Olen ostanut hakasarana Byggmaxista, he väittävät, että se on sekä oikea- että vasenkätinen. Jos katsotte liitettyjä kuvia, olen hyvin skeptinen siitä, että se pitää paikkansa...
Vai olenko ihan väärässä? En halua asentaa sitä vinoon, jotta se olisi suorassa.
/M
Ps. Kaikki saranat kaupassa olivat hieman kallellaan, joten vaihtaminen ei auta. .dS
Kuva näyttää, että voidaan ripustaa sekä oikealle että vasemmalle, tai ehkä olen missannut jotain. Jos molempia saranat käytetään samaan oveen, ovi ei roiku koska siinä on kaksi kiinnityspistettä.
en näe ongelmaa, jos ruuvaat molemmat kiinni oveen tai porttiin, niin et saa sitä vääntöä. jos aiotte käyttää vain yhtä, olette valinneet väärän saranan!
Näkyvillä on kaksi kuvaa samasta saranasta, mutta tietysti aion käyttää kahta kappaletta.
Kyllä, sen voi asentaa sekä oikealle että vasemmalle, mutta se on hurjan vinossa. Ylemmässä kuvassa on 2-3 cm heitto 30 cm:ssä.
Jos ovi halutaan suoraksi, minun on pakko ruuvata se vinoon, joko kiinnike tai varsi, ja se näyttää todella hassulta.
Kun asennatään hakasarana, ei ole väliä vaikka katkaisisit tapin tai asentaisit sen alusta alkaen vinoon, nämä on asennettava pareittain. TS:n täytyy ostaa toinen paketti.
Edit: huomasin nyt, että TS:llä on kaksi paria, joten toisen mittaaminen ei anna niin paljoa.