49 627 lukukertaa ·
320 vastausta
50k lukukertaa
320 vastausta
Antaako Isoverin etäisyysholkki tuuletusvälin (julkisivulevy)?
Mutta sinun täytyy ymmärtää, että vain siksi, että toimittaja suosittelee asennustapaa, se ei tarkoita, että se on oikea.SBH sanoi:
Yhden kerroksen rappausjulkaisujen toimittajat suosittelivat asennustapaansa pitkään sen jälkeen, kun kaikki ongelmat ilmenivät. Luuletko silti, että se oli hyvä silloin, koska toimittaja sanoi niin, mutta kaikissa tutkimuksissa todettiin, ettei niin ollut?
Lisäksi on outoa, että luotat enemmän toimittajaan kuin tutkijaan.
Mitä luulet, että toimittaja ottaa huomioon? Ja mitä luulet tutkijan ajattelevan?
Olen näyttänyt lukuisia artikkeleita ja tutkimuksia, jotka ovat osoittaneet, että tuuletusrako on välttämätön ja että kantavat sekä tukilatat ovat tärkeitä.
Myös, että horisontaalinen + tuuletus paneelin kautta ei ole riittävä.
Et ole voinut osoittaa mitään, mikä tukee väitteitäsi, paitsi että olet rakentanut taloja, joissa se on toiminut, joten siksi kaikki tutkijat ovat väärässä.
pitääkö minun porata reiät asettaa mittauslaitteet? en usko, että omistajat haluavat sitä.H hul sanoi:Mutta sinun täytyy ymmärtää, että vain siksi, että toimittaja sanoo jonkin asennustavan, se ei välttämättä ole oikea.
Yksivaiheisten rappausfasadeiden toimittajat kannattivat asennustapaa pitkään senkin jälkeen, kun ongelmat ilmenivät. Oliko se mielestäsi edelleen hyvä vain siksi, että toimittaja sanoi niin, vaikka kaikki tutkimukset osoittivat, ettei se ollut niin?
Lisäksi onhan omituista, että luotat toimittajaan enemmän kuin tutkijaan.
Mitä arvelet, että toimittajat ajattelevat? Ja mitä arvelet, että tutkija ajattelee?
Olen osoittanut lukuisia artikkeleita ja tutkimuksia, jotka ovat osoittaneet, että ilmanvaihtoaukko on välttämätön ja kantavat sekä rima ovat tärkeitä.
Myös, että vaakasuora plussa tuuletus paneelin kautta ei riitä.
Et ole voinut osoittaa mitään, joka tukisi väitteitäsi, paitsi että olet rakentanut taloja, joissa se on toiminut, joten siksi kaikki tutkijat ovat väärässä.
miksi haluat kantavan ja riman seinään?
On olemassa myös ei-tuhoavia mittalaitteita, se pitäisi tietää alalla olevana.SBH sanoi:
Se en ole minä, joka niitä haluaa. Vaan ne vaaditaan, jotta saavutetaan kosteusvarma rakenne kaikkien tutkimusten mukaan.
Ja myös aika loogista on, että niitä vaaditaan.
Mutta vaikka olisin epäillyt, että niitä vaadittaisiin, mutta kaikki tutkimukset sanoivat, että niitä vaaditaan, olisin asentanut ne, koska ne ovat merkityksettömän pieni ylimääräinen kustannus.
vaaditaanko, että asennetaan instrumentteja seinään?H hul sanoi:On olemassa myös ei-tuhoavia mittalaitteita, sen luulisi sinun tietävän, kun olet alalla.
En ole minä, joka niitä haluaa. Vaan niitä vaaditaan, jotta saavutetaan kosteusvarma rakenne kaikkien tutkimusten mukaan.
Ja myös on melko loogista, että niitä vaaditaan.
Mutta vaikka olisin ollut epäileväinen siihen, että niitä vaadittaisiin, mutta kaikki tutkimukset sanoisivat, että niitä vaadittaisiin, niin olisin asentanut ne, koska ne ovat merkityksetön lisäkustannus.
en usko, että pitäisit arvojen vaihteluista.
ei, ei vaadi instrumenttien asennusta seinään. Miten et tiedä sitä, vaikka olet niin kokenut? miten mittaat kosteutta valmiissa rakenteissa?SBH sanoi:
vastatakseni toiseen kysymykseesi, asennan muovin seinän sisäpuolelle ja tuulensuojakankaan ulkopuolelle (en tosin koskaan käytä tuulensuojakangasta) Mitä ajattelit?
sitten ihmettelen, miksi aloitat rima- ja kantavarakenteella julkisivussa. sekä aloitat yksivaiheisen ja kaksivaiheisen tiivistyksen puupaneelilla.H hul sanoi:On olemassa myös tuhoamattomia mittauslaitteita, sinun pitäisi tietää se alalla.
En ole minä, joka niitä haluaa. Vaan ne vaaditaan kosteusturvallisen rakenteen saavuttamiseksi kaikkien tutkimusten mukaan.
Ja on myös melko loogista, että ne vaaditaan.
Mutta vaikka olisin epäillyt, että niitä vaadittaisiin, mutta kaikki tutkimukset sanoivat, että niitä vaadittiin, olisin asentanut ne, koska ne ovat merkityksetön lisäkustannus
rehellisesti sanottuna, minulla ei ole aavistustakaan, mitä kysyt?SBH sanoi:
jos kysyt, tiedänkö minne asennetaan strrö- och bärläkt, niin kyllä tiedän.
mitä tarkoitat aloittamisella insteg- ja tvåstegstätning puupaneelissa?
strö ja bärläkt laitetaan katolle.H hul sanoi:
enstegs- ja tvåstegstätning ei pitäisi miettiä, kun työskennellään puupaneelin kanssa.
Mitä voisi tapahtua, jos vesi pääsee läpi paneelin ja ei kuivu riittävän nopeasti? Eristys kestää vettä hyvin ja muistaakseni tämän tyyppinen levy voi olla suojaamattomana muutaman kuukauden valmistajan mukaan ja veden ei pitäisi päästä runkoon, koska meillä on kokonaisvaltainen eristyskerros. Lattian tai paneelin vaurioituminen voisi olla mahdollista siinä tapauksessa, mutta puu kestää vettä hyvin.
kutsua niitä mitä haluat, uskon että kaikki ymmärtävät mitä tarkoitat.SBH sanoi:
tietysti puupaneeli voi olla sekä yksivaihetiivistetty että kaksivaihetiivistetty, vai tarkoitatko, että se ei ole mahdollista?
Ehkä ketjun tähän asti tyhmin viesti, joka osoittaa tietämättömyyttäsi.S smurfen72 sanoi:Mitä voi tapahtua, jos vettä pääsee panelin läpi eikä se kuivu tarpeeksi nopeasti? Eristys kestää vettä hyvin, olen kuullut, että tämäntyyppinen levy voi olla suojaamattomana muutaman kuukauden ajan valmistajan mukaan, ja sääntökerrokseen ei pääse vettä, koska meillä on kattava eristyksen kerros, ehkä rimoitus tai paneli vahingoittuu, mutta puu kestää vettä hyvin
Sinun logiikkasi mukaan ei tarvitse välittää siitä, että kosteus pääsee seinään.
Seinä kestää kuitenkin kosteutta hyvin.
Miksi me sitten asennamme diffuusio-muovin sisäpuolelle estääksemme kosteuden pääsyn seinään, kun seinä kestää kosteutta niin hyvin?
Haluatko, että selitän sinulle vai voitko lukea sen itse?
Eikö sinun mielestäsi vesi pääse täysin kattavan eristyskerroksen ohi?
On suuri paine-ero julkisivun yli, siksi käytetään kaksivaiheisia tiivistysrakenteita, jos et tiennyt sitä. Kosteus painautuu koko seinärakenteeseen.
Sinun täytyy varmaan selittää, koska en tajua miten se tapahtuu. Sisäpuolella on riski, että kosteus painuu ulkoseinään, mutta ymmärtääkseni ulkopuolella sitä riskiä ei ole niin kauan kuin on ilmarako 28-32 mm, kuten aina tulee tämän tyyppisen levyn kanssa vai mitä? Sisäpuolella käytetään toisenlaista eristystä, jota emme keskustele täällä, en ole kuullut minkään valmistajan suosittelevan, että perinteisesti eristetty runko voisi seistä ilman päällystettä muutaman kuukauden, mutta muistaakseni se on ok länsirannikon levyn kanssa. Nämä levyt ovat kovia kuten markoista levyt, eikä niistä ainakaan tule huomattavasti kosteita jos ne ovat ulkona sateessa. Kuulemma hyvin vähän vettä menee oikean puisen verhouspaneelin läpi, varmasti paneeli kastuu mutta onhan siinä ilmarako ja vesi ei hyppää 30 mm paneeleista eristeeseen.
S smurfen72 sanoi:Sinun täytyy kyllä selittää, koska en ymmärrä miten se tapahtuu. Sisäpuolella on riski, että kosteus työntyy julkisivuun, mutta mitä ymmärrän, ei ole sitä riskiä ulkopuolella niin kauan kuin on noin 28-32 mm ilmarakoa, mikä aina muodostuu tämän tyyppisellä levyllä vai mitä? Sisäpuolella käytetään erilaista eristystä, jota emme täällä keskustele, enkä ole kuullut kenenkään valmistajan suosittelevan, että perinteisesti eristetty runko voi seistä ilman verhousta kuukautta mutta minulla on käsitys, että se on ok länsirannikko levyllä. Nämä levyt ovat kovia, kuten maa-levy ja ne eivät ainakaan merkittävästi kastu, jos ne jäävät ulos sateeseen. Se on ilmeisesti erittäin vähän vettä, joka tulee läpi oikeasta puupaneelista, toki paneeli kastuu, mutta onhan ilmarako ja vesi ei hyppää 30 mm paneelista eristykseen.
Ensinnäkin tiedätkö, miksi käytetään kaksivaiheista rakenteen tiivistystä ja miten se toimii?