MathiasS MathiasS sanoi:
Tämä ei ole totta? Ankkurimassa on kaksikomponenttinen, joka sekoittuu putkessa, joten sitä voi käyttää useita kertoja, mutta uudella putkella.
Joo! Näin sen pitäisi olla. Mutta en ole onnistunut tähän mennessä. Joten suosittelen pitämään sitä bonuksena ja varautumaan kertakäyttöön.

Nyt ostan aina halvinta, mitä saan käsiini. Ne teistä, jotka kuluttavat enemmän rahaa, voivat hyvin olla muita, parempia kokemuksia. :)

• Tykkään
MathiasS
  • Laddar…
P Pettttter sanoi:
Ok så samma lösning som dom andra? Biltemas kostar ju 99 vs flera hundra för konkurrenterna så om ni säger att den funkar så testar jag med den.

När det gäller rensning, tråkigt att lägga ett par hundra spänn på en borste och en blåsmanick. Det måste väl funka med vilken smal borste som helst, och att blåsa med ett sugrör? Eller det blir inte bra?
Joo. Biltema toimii. Ja kunhan olet puhaltanut/hankannut aukon hyvin, niin se riittää. Voi puhaltaa käsin pillillä, jos haluat. Voi myös hangata puukepillä pahimmassa tapauksessa, se riippuu siitä, kuinka hyvää betonia sinulla on.

C
lars_stefan_axelsson lars_stefan_axelsson sanoi:
Nykyään ostan aina halvinta, mitä saan käsiini. Te, jotka käytätte enemmän rahaa, voitte hyvin saada muita, parempia kokemuksia. :)
Olen käyttänyt Fischer VL:ää, toimii hyvin, kun vaihdat suuttimen ja käytät patruunaa useita kertoja.

Jos TS on huolissaan kestävyydestä, mielestäni hänen tulisi unohtaa Biltema ja mitkä oikopolut voivat olla asennuksessa. Väitän edelleen, että tavallinen laajeneva pultti kestää suurella marginaalilla sen painon, josta on kysymys tässä. Oletan, että kyseessä on välipohja, jolloin betonin ei pitäisi olla kuinka huonoa tahansa. Ja jos se olisikin, ankkurimassa ei juuri auta. Tee toki läpireikä ja iso aluslevy yläpuolelle. Yksinkertaista, halpaa ja ylivoimaisesti paras kestävyys. :D

• Tykkään
anojak
  • Laddar…
C cpalm sanoi:
Olen käyttänyt Fischer VL, toimii hyvin käyttää patronia useita kertoja vaihtamalla suutinta.

Jos TS on huolissaan kestävyydestä, hänen pitäisi minun mielestäni jättää Biltemaan liittyvät pohdiskelut ja siihen, mitä oikoteitä voi ottaa asennuksessa. Vakuutan, että tavallinen laajentumispultti kestää suurella marginaalilla sen kuorman, josta nyt on kyse. Oletan, että kyseessä on välikatto, joten betonin ei pitäisi olla miten huonoa tahansa. Ja jos se olisi, ankkurimassa ei paljon auta. Käytä ilman muuta läpireikää ja suuri prikka yläpinnalle. Yksinkertaista, halpaa ja ylivoimaisesti paras kestävyys. :D
haha joo prikka olohuoneen lattialla tuntuisikin turvallisimmalta!

On sanottava, että minulla ei ole aavistustakaan rakenteesta, miten rakennettiin kellarikatto vuonna 1947? Rakennetaanko väliaikainen katto puusta, laitetaan raudoitustankoja ja laitetaan betonia, sitten poistetaan puu sen kovetuttua? Tai jollain aivan toisella tavalla?

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.