2 238 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Alumiini/pelti profiili ikkunaan L-profiili
Etsin Alu- tai teräsprofiileja, jotka näyttävät L-muotoisilta, sivut 3x4cm tai jotain siihen suuntaan. Olen nähnyt useissa taloissa, joissa on tiiltä/rapattua pintaa, että ne ovat ikkunankehyksen ja seinän välissä peittämässä aukkoa, joka jää kehyksen ja seinän väliin. Olen käynyt useissa paikoissa kysymässä, mutta kukaan ei näytä tietävän, mistä etsin, tai että heillä ei ole sitä valikoimassaan. Ehkä voisi mennä ikkunavalmistajalle, mutta he ovat yleensä kiinnostuneita vain myymään kokonaisratkaisuja.
Peltiseppä tuntuu kalliilta? mutta se on vain tunne, joka minulla on.
Eräs tuttava sanoo nähneensä näitä kaupassa ennenkin, mutta ei muista, mikä kauppa se oli. Onko täällä ketään, joka tietää mitä etsin, ehkä tietää siitä nimen tai tietää, mitä yrityksiä, kuten K-rauta/rakennusmax/Beijer tai vastaavia yrityksiä, voisi ajatella olevan näitä valikoimassaan?
Eli etsin jonkinlaista "listaa", joka kehystää ikkunankehyksen. Voin yrittää ottaa kuvan talosta, jossa on tämä, jos ette ymmärrä mitä etsin
Peltiseppä tuntuu kalliilta? mutta se on vain tunne, joka minulla on.
Eräs tuttava sanoo nähneensä näitä kaupassa ennenkin, mutta ei muista, mikä kauppa se oli. Onko täällä ketään, joka tietää mitä etsin, ehkä tietää siitä nimen tai tietää, mitä yrityksiä, kuten K-rauta/rakennusmax/Beijer tai vastaavia yrityksiä, voisi ajatella olevan näitä valikoimassaan?
Eli etsin jonkinlaista "listaa", joka kehystää ikkunankehyksen. Voin yrittää ottaa kuvan talosta, jossa on tämä, jos ette ymmärrä mitä etsin
Luulen, että ymmärrän, millaisia peltilevyjä etsit...
Ostin omani itse asiassa "plåtislta" eikä ne olleet kovin kalliita.
Luulen, että maksoin 1500:- kaikista ikkunoista talossamme, ja niitä meni yhteensä 18 tai 20 eri pituuksilla.
Sain myös valita värisävyn...
//Daniel
Ostin omani itse asiassa "plåtislta" eikä ne olleet kovin kalliita.
Luulen, että maksoin 1500:- kaikista ikkunoista talossamme, ja niitä meni yhteensä 18 tai 20 eri pituuksilla.
Sain myös valita värisävyn...
//Daniel
hupsista, luulinpa että se kallistuisi johonkin satoihin / juoksumetreihin. Varmaan olen uskonut liikaa kauhutarinoihin eri foorumeilla ja sellaisissa 
Aion mennä johonkin peltifirmaan ensi viikolla ja kuunnella. Toivottavasti se on lähellä sitä hintaa, jonka sinä sait
Aion mennä johonkin peltifirmaan ensi viikolla ja kuunnella. Toivottavasti se on lähellä sitä hintaa, jonka sinä sait
Klikkaa tästä vastataksesi