Jo me ajattelemme samaa työkalua. Kyllähän se kuulostaa, mutta se on ehkä otettava huomioon remontissa? :D
 
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Kyllä, ajattelemme samaa työkalua. Toki siltä, mutta ehkä sitä pitää odottaa remontissa? :D
Kyllä, mutta minulla on melko herkkäkorvaiset naapurit, jotka valittavat pienimmästäkin asiasta.
 
A andrejaaa sanoi:
Tietysti, mutta meillä on melko meluherkkiä naapureita, jotka valittavat pienimmästäkin
Joo, sehän on harmillista, mutta jos varoittaa etukäteen, että aikoo remontoida, ja kertoo kuinka kauan se odotetaan kestävän, niin uskon, ettei kukaan ole niin hankala, ettei voisi remontoida päiväsaikaan, tai sitten voi tarkistaa säännöistä, kuinka kauan saa meluta.
 
  • Tykkään
Dilato
  • Laddar…
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Kyllä se on harmillista, mutta jos ilmoittaa etukäteen, että aikoo remontoida ja viittaa siihen, kuinka kauan sen odotetaan kestävän, en usko, että kukaan on niin hankala, ettei voi remontoida päiväsaikaan tai sitten voi katsoa säännöistä, kuinka kauan saa meluta..
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Kyllä se on harmillista, mutta jos ilmoittaa etukäteen, että aikoo remontoida ja viittaa siihen, kuinka kauan sen odotetaan kestävän, en usko, että kukaan on niin hankala, ettei voi remontoida päiväsaikaan tai sitten voi katsoa säännöistä, kuinka kauan saa meluta..
08:00-22:00. Minä käytän poravasaraa, ei kestä enempää kuin päivän asentaa profiilit
D Dilato sanoi:
Poravasara (Rotary Hammer Drill) SDS-poranterällä on paljon tehokkaampi ja poraa reiät varmasti 10 kertaa nopeammin kuin iskuporakone.
Mitä merkkiä suosittelisitte poravasaralle,
 
Omistatko etkä näe jatkossakin tarvetta, niin lähtisin vuokraamaan sellaisen. Silloin saat laadukkaan koneen (y)
 
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Omistatko et sellaista tai näet jatkossakin tarpeen, niin menisin vuokraamaan. Silloin saat laatukoneen (y)
Aion vuokrata hilti poravasaraa melko halvalla, tarvitsen sitä kuitenkin korkeintaan kahdeksi päiväksi
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Omistatko et sellaista tai näet jatkossakin tarpeen, niin menisin vuokraamaan. Silloin saat laatukoneen b
 
  • Tykkään
Henrik.woll
  • Laddar…
Jos lasket katon äänieristystä varten, oletko tarkistanut huolellisesti, millainen rakenteen pitäisi olla, jotta et tee turhaa työtä puolittain hyvällä tuloksella?
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Jos lasket kattoa äänieristyksen vuoksi, oletko tarkistanut tarkasti, miten rakenne tulee olla, jotta et työskentele turhaan puoliksi hyvällä tuloksella?
Tiedän jo
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.