Hei!
Aion laskea katon koko asunnossa, joka on noin 78 neliömetriä. Haluan välttää poravasaran käyttöä, koska se aiheuttaa paljon melua. Kuinka Hilti DX6-merkinen pulttipistooli toimisi tässä? Kaksoiskipsiä käytetään katossa.
 
A
toimii erinomaisesti, minkä tyyppinen katto se on?
sillä on nimittäin merkitystä, millaisia laukauksia käytät.
 
Toimii erinomaisesti, se ei kuitenkaan ole ”hiljainen”, mutta lyhyemmät äänivälit ovat selkeästi havaittavissa. Valitse naula ja lataus alustan mukaan, jotta saat hyvän penetraation (y)
 
  • Tykkään
krojs
  • Laddar…
A Aunty sanoi:
toimii erinomaisesti, mikä katon tyyppi on kyseessä?
sillä on nimittäin merkitystä millaisia nauloja sinun tulee käyttää.
Kipsilevykatto teräsprofiileilla, koska siinä on kaksinkertaiset kipsilevyt, pelkään että naulat eivät irtoa ja katto romahtaa.
 
  • Tykkään
tobben87
  • Laddar…
Mutta onko tänään katossa betonia? Se, johon aiot kiinnittää roikkuvat koristeesi?
 
A
A andrejaaa sanoi:
Kipsilevykatto teräsprofiileilla, koska siinä on kaksinkertaiset kipsilevyt, pelkään, että naulat eivät irtoa ja katto romahtaa
et voi käyttää annettua hilti-pistoolia kipsilevykatossa.

selitä enemmän mitä aiot tehdä ja miksi
 
  • Tykkään
Henrik.woll
  • Laddar…
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Mutta katossa on tänään betonia? Se, mihin aiot ampua ripustimesi?
Täsmälleen
 
A Aunty sanoi:
et voi käyttää mainittua hilti-pyssyä kipsilevykattoon.

selitä enemmän mitä ajattelit tehdä ja miksi
Se on betonikatto, aion äänieristää katon
 
Mutta miksi sinun pitäisi olla kaksinkertainen kipsi katossa? Voitko selittää lisää? :D
 
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Men varför ska du ha dubbel gips i taket? Kan du förklara f
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Men varför ska du ha dubbel gips i taket? Kan du förklara mer? :D
Ska ljudisolera taket
 
Voit lykätä tätä, mutta jos sinulla ei vielä ole sellaista pistoolia, on kätevämpää käyttää isku porakonetta.. vain ajaa tulppalevyinen naula..
 
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Voit viivyttää tätä, mutta jos et jo omista sellaista pistoolia, on helpompaa käyttää iskuporakonetta.. vain käyttää naulatulppia..
Voit vuokrata halpaan hintaan, kysymys on, pitääkö naula yhtä hyvin kuin tulppi ja ruuvi.
 
A andrejaaa sanoi:
Finns o hyra för billig peng, frågan är om spiken håller lika bra som plugg o skruv
Sekä kyllä että ei, riippuu siitä, saatko yhdistettyä naula/panos, kuten kirjoitimme aiemmin. Vanhempi betoni pyrkii ajan myötä muuttumaan hieman huokoiseksi kovuutensa vuoksi, ja siten voi olla vaikea saada sitä kantamaan. Mutta jos se tarttuu, niin se tarttuu. Jokainen kiinnityspiste ei tule saamaan niin paljon kiloja painoa, mutta jos olet huolissasi, voit laskea sen. Minä kuitenkin käyttäisin iskuporakonetta, koska se varmasti toimii. (Minulla on takanani muutama 10 000 laukausta samanlaisella pistoolilla)
 
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Sekä kyllä että ei, riippuu siitä, saatko yhdistelmän naula/laukaus joka kirjoitimme aiemmin. Vanhempi betoni voi olla hieman huokoista kovuuden vuoksi ja siksi voi olla vaikeaa saada se kantamaan. Mutta jos se puree, niin se puree. Jokainen kiinnityspiste ei tule saamaan niin monta kiloa painoa, mutta jos olet huolissasi, voithan laskea sen. Minä menisin kuitenkin iskuporakoneella, koska se varmasti toimii. (Minulla on muutama 10 000 laukausta takanani samanlaisella pistoolilla)
Käyttäisin poravasaraa mutta se pitää niin kovaa ääntä kun minun pitää porata todella monta reikää. Eikö pora ja iskuporakone ole sama asia?
 
A andrejaaa sanoi:
Olen käyttänyt poravasaraa, mutta se ääntää kovasti, koska minulla on todella monta reikää porattavana. Eivätkö pora ja iskuvasara ole sama asia?
Poravasara (Rotary Hammer Drill) SDS-poralla on paljon tehokkaampi ja poraa reiät varmasti 10 kertaa nopeammin kuin iskuporakone.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.