3 012 lukukertaa ·
23 vastausta
3k lukukertaa
23 vastausta
Alentaa katon asunnossa
Sivu 1 / 2
Hei!
Aion laskea katon koko asunnossa, joka on noin 78 neliömetriä. Haluan välttää poravasaran käyttöä, koska se aiheuttaa paljon melua. Kuinka Hilti DX6-merkinen pulttipistooli toimisi tässä? Kaksoiskipsiä käytetään katossa.
Aion laskea katon koko asunnossa, joka on noin 78 neliömetriä. Haluan välttää poravasaran käyttöä, koska se aiheuttaa paljon melua. Kuinka Hilti DX6-merkinen pulttipistooli toimisi tässä? Kaksoiskipsiä käytetään katossa.
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Toimii erinomaisesti, se ei kuitenkaan ole ”hiljainen”, mutta lyhyemmät äänivälit ovat selkeästi havaittavissa. Valitse naula ja lataus alustan mukaan, jotta saat hyvän penetraation 
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Mutta onko tänään katossa betonia? Se, johon aiot kiinnittää roikkuvat koristeesi?
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Mutta miksi sinun pitäisi olla kaksinkertainen kipsi katossa? Voitko selittää lisää? 
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Voit lykätä tätä, mutta jos sinulla ei vielä ole sellaista pistoolia, on kätevämpää käyttää isku porakonetta.. vain ajaa tulppalevyinen naula..
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Sekä kyllä että ei, riippuu siitä, saatko yhdistettyä naula/panos, kuten kirjoitimme aiemmin. Vanhempi betoni pyrkii ajan myötä muuttumaan hieman huokoiseksi kovuutensa vuoksi, ja siten voi olla vaikea saada sitä kantamaan. Mutta jos se tarttuu, niin se tarttuu. Jokainen kiinnityspiste ei tule saamaan niin paljon kiloja painoa, mutta jos olet huolissasi, voit laskea sen. Minä kuitenkin käyttäisin iskuporakonetta, koska se varmasti toimii. (Minulla on takanani muutama 10 000 laukausta samanlaisella pistoolilla)A andrejaaa sanoi:
Käyttäisin poravasaraa mutta se pitää niin kovaa ääntä kun minun pitää porata todella monta reikää. Eikö pora ja iskuporakone ole sama asia?Henrik.woll sanoi:
Sekä kyllä että ei, riippuu siitä, saatko yhdistelmän naula/laukaus joka kirjoitimme aiemmin. Vanhempi betoni voi olla hieman huokoista kovuuden vuoksi ja siksi voi olla vaikeaa saada se kantamaan. Mutta jos se puree, niin se puree. Jokainen kiinnityspiste ei tule saamaan niin monta kiloa painoa, mutta jos olet huolissasi, voithan laskea sen. Minä menisin kuitenkin iskuporakoneella, koska se varmasti toimii. (Minulla on muutama 10 000 laukausta takanani samanlaisella pistoolilla)