Hei, olen asentamassa uusia trossbottenskivor vanhaan taloomme torpargrundin kanssa. Ongelma on, että meillä on CC 45-50 palkkien välillä. Vaihtoehtona on ostaa trossbottenskivor 6mm öljykarkaistua masoniitista, mutta tuntuu turhalta jakaa jokainen levy, jotta ne mahtuvat. On myös 3mm öljykarkaistuja masoniittilevyjä 1,2x2,4m, jotka olisi kätevää jakaa, mutta riittääkö 3mm siihen, ettei ne taivu? Onko joitain muita hyviä vaihtoehtoja?
Ehkä laittaa kaksi kerrosta 3mm?
Totta. Luulin, ettei raha ole ongelma 
Klikkaa tästä vastataksesi
