13 691 lukukertaa ·
21 vastausta
14k lukukertaa
21 vastausta
Aita piilotetulla ruuvilla
Kyllä, ensin tein palikan ohjaavilla rei'illä, jota käytin etäisyyden säätämiseen. Mutta huomasin melko nopeasti, että se sujui yhtä hyvin vapaalla kädellä, kun säleiden väli on niin harva. Laitoin ruuvin keskelle ribaa ja noin 45 asteen kulmaan.Nicklasand sanoi:
Hei, off topic mutta jos näet tämän, hieno aita! Aiomme rakentaa jotain samanlaista. Mietin, käytitkö 45x28 säleitä, kuten kirjoitit ketjun aloituksessa? Se kuulosti paksulta minun korviini, mutta näyttää todella hyvältä kuvissa, jotka olet ladannut! Yritän saada 45x22, mutta se ei ole helpointa löytää tällä hetkellä. Toivottavasti jaksat vastata
Cquencer sanoi:
Hei,N newgirl sanoi:Hei, aiheesta poiketen, mutta jos näet tämän, hieno aita! Aiomme rakentaa jotain samanlaista. Mietin vain, käytitkö 45x28 säleitä kuten kirjoitit ketjun alussa? Se kuulosti paksulta korviini, mutta näyttää todella hyvältä kuvissa, jotka olet ladannut! Yritän löytää 45x22, mutta ei ole helppoa löytää sellaista tällä hetkellä. Toivottavasti jaksat vastata![]()
Kiitos, kyllä olemme edelleen erittäin tyytyväisiä ja olemme saaneet paljon kehuja aidasta.
Pitää paikkansa, että se on 45x28. Luulen, että on vaikea löytää kapeampaa, joka on painettua joka tapauksessa.
Kokeilin useita ylijäämäpaloja ennen päätökseni tekemistä, ja luulen, että temppu on myös se, että tolppien ja kantavien rakenteiden mitat ovat riittävät, jotta suhteet ovat hyvät. Minulla on 95x95-tolpat ja 95x45-kantavat rakenteet. Upotin myös kantavat rakenteet tolppiin 40 mm, joten se on tiivis ja hyvä.
Onnea matkaan ja ota yhteyttä, jos sinulla on lisää kysymyksiä!
/Micke
Tuhannet kiitokset nopeasta vastauksesta, sitten uskallan varmaankin mennä 28mm kanssa! Ja kiitos lisätiedoista, niitä lisätään tännekin mukaan
Cquencer sanoi:
Hei,
Kiitos, kyllä olemme edelleen erittäin tyytyväisiä ja olemme saaneet paljon kehuja aidasta.
Tämä pitää paikkansa, että se on 45x28. Luulen, että on vaikea löytää mitään ohkaisempaa, joka olisi kyllästetty.
Kokeilin paljon eri paloja ennen päätöksentekoa ja uskon, että temppu on myös, että tolpat ja kantavat palkit ovat kunnollisia mitoiltaan, jotta se olisi hyvässä mittasuhteessa. Minulla on 95x95-tolpat ja 95x45-kantavat palkit. Lisäksi upotin kantavat palkit 40mm tolppiin, jotta siitä tulee tiivis ja hyvä.
Onnea matkaan ja ole yhteydessä, jos sinulla on lisää kysymyksiä!
/Micke
En usko, että sinun pitäisi käyttää ohuempaa puutavaraa kuin 28mm, vaikka löytäisitkin sitä; mitä ohuempi se on, sitä enemmän se vääntyy.
Klikkaa tästä vastataksesi