Kun ostimme talomme noin 20 vuotta sitten, se näytti jo tältä, emmekä ole välittäneet, mutta nyt kun aiomme myydä sen, haluaisin tehdä asialle jotain. Aiemmin aukossa oli kellari-ikkuna, joka on tukittu, epäselvää miten, kun edellinen omistaja rakensi terassin ulkopuolelle. Kosteus on tunkeutunut sisään ja rappaus on irronnut. Miten korjata helpoiten? Voiko esimerkiksi laittaa jonkinlaisen levyn aukon päälle ja miten pitää kosteus poissa siinä tapauksessa?

• Kellariseinän kohdassa on entinen ikkuna, joka on peitetty. Kosteus on aiheuttanut rappauksen irtoamista ja tummia jälkiä ympäri reunaa.
Virhe on ulkopuolella seinällä ja se on korjattava siellä. Laittaa levy päälle tuntuu kieltämättä siltä, että piilottaisi jotain. Ehkä paras ratkaisu on sanoa, miten asia on.

N Nissegandhi sanoi:
Ongelma on ulkoseinällä ja se on korjattava siellä. Tuntuu siltä, että laittamalla levyn päälle piilotetaan jotain. Ehkä paras ratkaisu on sanoa asiat niin kuin ne ovat.
ok, periaatteessa ei ole mahdollisuutta päästä ulkopuolelle, koska se on valettu ja terassi on 4 m leveä. Joten kosmeettinen ratkaisu on löydettävä...

Ostajana se ei olisi minua häirinnyt vähääkään. Sen sijaan olisin miettinyt -mitä hän yrittää piilottaa, jos huomaan jotain, joka poikkeaa muusta kellarista.
Vinkkini. Älä tee mitään.

• Tykkään
Luckyhouse
  • Laddar…
Intet Intet sanoi:
Ostajana se ei olisi minua lainkaan häirinnyt. Sen sijaan olisin miettinyt, mitä hän yrittää piilottaa, jos näkisin jotain poikkeavaa muuhun kellariin verrattuna. Neuvoni. Älä tee mitään.
Ehkä kannattaa lisätä, että talo on tarkastettu etukäteen ja tästä on kuva tarkastusraportissa, joten en yritä piilottaa mitään. Ajattelin vain olla ystävällinen ja yrittää siistiä tuleville ostajille :-)

L Luckyhouse sanoi:
Ehkä pitäisi lisätä, että talo on ennakkoon tarkastettu ja valokuva siitä löytyy tarkastusraportista, joten en yritä piilottaa mitään. Ajattelin vain olla mukava ja yrittää siistiä paikkoja tuleville ostajille :)
Hyväntahtoisuutesi perustuu luultavasti toiveeseen paremmasta hinnasta😁.

On ilmeinen riski, että se koituu karhunpalvelukseksi sekä sinulle että ostajalle, sillä siistimisesi ei ehkä miellytä ostajaa. Aivan kuten kun uusia harmaita keittiöitä asennetaan ennen myyntiä. Useimmat sietävät sitä, mutta kukaan ei pidä siitä = rahat hukkaan. Minulle siistiminen saattaisi todennäköisesti saada kellarin ikkunan näyttämään tältä.

Palokunta yöaikaan sinisten ja keltaisten valojen kanssa maaseudun hiekkatiellä.

Intet Intet sanoi:
Sinun ystävällisyytesi perustuu toivottavasti parempaan hintaan😁.

On ilmeinen riski, että se on karhunpalvelus sekä sinulle että ostajalle, sillä siistimisesi ei ehkä miellytä ostajaa. Vähän kuin uusien keittiöiden asentaminen vaaleanharmaana ennen myyntiä. Useimmat sietävät sitä, mutta kukaan ei pidä siitä = rahat hukkaan. Minulle siistiminen voisi todennäköisesti saada kellari-ikkunan näyttämään tältä.

[kuva]
kiitos otan neuvosi vastaan :-)

• Tykkään
Intet
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.