En ole asiantuntija tässä, halusin vain tiedottaa, että se ei ollut sallittua ja tietoa oli saatavilla. Laitoin kottlingar saadakseni jotain "kunnollista" kiinnitettäväksi laatan taakse, 45-200 pitäisi kestää suurimman osan.
 
SnickareEk sanoi:
Outoa siinä on se, kun jälleenmyyjä sanoo, että on ok laittaa vanerin takana uudet levyt. Tuntuu siinä tapauksessa erittäin harhaanjohtavalta.
Jos tarkoitat kaveria rakennuskaupassa, en ole löytänyt ketään, joka tietäisi tästä mitään kylpyhuoneprojektini aikana, valitettavasti.
 
Richard A sanoi:
Jos tarkoitat kaveria rakennusliikkeessä, niin kylpyhuoneprojektini aikana en ole valitettavasti löytänyt ketään, joka osaisi jotain tästä.
No joo, tarkoitan varmaankin kaakeli-specialistiä Tukholmassa, jolle sain puhua heidän asiantuntevimmalle kaverilleen lux-levyistä, mutta ilmeisesti hän oli väärässä sitten. Mutta eikö tule hieman ohutta laittaa esim. 1 lux-levy tai masterboard tai vastaava 1 kerros? silloinhan pitäisi asettaa 2 kerrosta ja sitten kylpyhuoneen rakentamisen kustannukset tulee noin 7-9 kertaa kalliimmiksi pohjatöille kuin nykyään, ellei jopa enemmän, tai jos asettaa 20mm lux-levyn?
 
Jos käyttää CC30, voi käyttää yksinkertaista gyprocia gipsin sijasta. Maksaa vain hieman yli kolme kertaa tavallisen gipsin :rolleyes:
 
Joten suositus on reglarata tiheästi, esim. cc300, kortla kunnes vuotaa verta ja sitten kerros hyväksyttyä pintalevyä?
 
CC30:ssä sinun ei tarvitse kortla muualle kuin sinne, missä sekoitin/kaapit/pesuallas pitäisi olla tietääkseni. Katso täältä niin näet eri mahdollisuudet.

Gyproc on lasikuituvahvistettu keskeltä, joten sen pitäisi kestää mielestäni.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.