12 039 lukukertaa ·
20 vastausta
12k lukukertaa
20 vastausta
900 tai 1200 kipsilevyä
En ole asiantuntija tässä, halusin vain tiedottaa, että se ei ollut sallittua ja tietoa oli saatavilla. Laitoin kottlingar saadakseni jotain "kunnollista" kiinnitettäväksi laatan taakse, 45-200 pitäisi kestää suurimman osan.
No joo, tarkoitan varmaankin kaakeli-specialistiä Tukholmassa, jolle sain puhua heidän asiantuntevimmalle kaverilleen lux-levyistä, mutta ilmeisesti hän oli väärässä sitten. Mutta eikö tule hieman ohutta laittaa esim. 1 lux-levy tai masterboard tai vastaava 1 kerros? silloinhan pitäisi asettaa 2 kerrosta ja sitten kylpyhuoneen rakentamisen kustannukset tulee noin 7-9 kertaa kalliimmiksi pohjatöille kuin nykyään, ellei jopa enemmän, tai jos asettaa 20mm lux-levyn?Richard A sanoi:
Joten suositus on reglarata tiheästi, esim. cc300, kortla kunnes vuotaa verta ja sitten kerros hyväksyttyä pintalevyä?
Klikkaa tästä vastataksesi