Hei.
Olen purkamassa sisäseiniä kahdessa huoneessa, joissa on ollut kolme texiä. Aion eristää ja laittaa OSB:tä, kipsiä ja vetää uuden sähkön.
Ongelma on, että seinissä olevat koolaukset ovat 55mm ja kiinnitetty hyvin vaihtelevin etäisyyksin. Ajattelin laittaa uudet koolaukset cc 60, mutta silloin on joko 45x45 tai 45x70. 70 on liian paksu ja 45 tulee jäämään rako taakse, jos ne asettaa etureunaan.

Miten te tekisitte? Levytykset "takapuolella" ovat vielä toisen huoneen puolella.
 
Voitko kiinnittää jonkin osan 45x45-kappaleesta siihen sivuun, jossa se puuttuu? OSB- tai vanerisuikale.
 
Jonatan79 Jonatan79 sanoi:
Voisitko kiinnittää jonkin osan levystä 45x45 siihen sivulle, josta se puuttuu? Osb- tai plyfakaistale.
Kyllä, voisin tietysti tehdä niin!
 
On olemassa hienoja pyörösahoja, jotka hetkessä muuttavat 70 mm säännön 55 mm:ksi. Tai sitten OSB-levyt voi asettaa vaakaan, jolloin pääsee hieman eroon erilaisista etäisyyksistä. Protte
 
Voit sahata ohuen OSB-kaistaleen, jonka asetat levyjen taakse saumassa.

Ruuvia olemassa oleviin runkoihin kiinni.
 
Mahtavaa, kiitos kaikista vastauksista!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.