Olen lisäämässä eristystä sisältä päin ja nyt olen tulevassa kylpyhuoneessani. Takkorkeus on noin 2,75.

Laitan kannattimen lattialle ja yhden kattoon, mikä tekee seisovista lankuistani noin 2,65.

Rakennuskaupassani on vain 4-5 metrin lankkuja, mikä aiheuttaa valtavasti hukkapaloja. Olen katsonut Bauhausista, mutta siellä ne ovat vain 2,40.

Onko mitään paikkaa Tukholman, Enköpingin ympärillä, mistä voisi löytää sahattuja lankkuja?

Mitä sinulla on jo ennestään seinissä? Voisitko asettaa koolaukset sen sijaan?
Vaihtoehtoisesti ei kai ole suurempaa vaaraa liittää joka toinen koolaus? Eiväthän ne ole kantavia...

Terveisin Tobbe G

Minulla onhan vahva puuseinä takana, joten kantavaa toimintoa niillä ei tietenkään ole...
kuitenkin haluaa, että siitä tulisi vakaa, joten tuntuu väärältä liittää (tiedän, että se kestää silti... ;) )
Vaakasuora on myös vaihtoehto, mutta silloin pitäisi olla kipsiä viistetyillä reunoilla myös lyhyillä sivuilla, ja minulla onhan jo kipsiä... (tiedän, että sen voi tasoittaa ;) )

Kuten huomaatte, argumenttini eivät pidä paikkaansa, mutta haluan tehdä kuten olen aina tehnyt aiemmin - pystysuorat koolaukset, tässä call cc30. :)

Koolaukset pituudella 5,40 ei pitäisi olla ongelma löytää hyvin varustellusta puutavaraliikkeestä? Sehän on standardimitta. Voi kestää vähän aikaa poimia kasasta mutta....

Jos et poimi itse, on luultavasti parempi ottaa laskeva pituus paljon hukkaa, erotuspoiminnan kustannus on yleensä huomattava.

Beijer Lissma, Fredells, Woody, arvaan että kaikilla on koolauspuuta näissä pituuksissa.

5,40 ja 3 metriä ovathan standardipituuksia, joita voit käyttää. Senhän pitäisi välittäjän pystyä hankkimaan. Etsi vain.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.