Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Hyvänen aika
 
  • Tykkään
Erik Salhammar ja 14 muuta
  • Laddar…
P
Sinun täytyy soittaa jollekin, joka tutkii asbestia, koska teet paljon ketjuja siitä.
Se tulee pakata, kun viedään kaatopaikalle, jos ne saavat olla paikallaan, niin ne eivät leviä.
Anna ukon repiä sen.
Olen suurella todennäköisyydellä altistunut asbestille ja erilaisille epäterveille metalleille koulussa noin 20 vuotta sitten, ja minulla on edelleen erinomaiset keuhkot. Kukaan ei kuitenkaan tiedä, romahtavatko ne 20-30 vuoden kuluttua.

PS älä anna sokeria lapsellesi, sokeririippuvainen lapsi on pitkällä aikavälillä huomattavasti vaarallisempi.
 
  • Tykkään
undine ja 6 muuta
  • Laddar…
Soittaa firmalle ja kysyä voi olla hyvä idea!

Verrata asbestia sokeriin on vain lapsellista.

Kyse ei ole siitä, että haluaisin kannatusta valittaakseni naapurista. Kyse on aidosta huolesta aineesta, joka on hyvin terveydelle haitallinen.
Oikeutettu pelko tai ei, hyvää sävyä odotetaan.
 
  • Haha
  • Tykkään
  • Vau
Sofia888 ja 6 muuta
  • Laddar…
A
G greenhouse sanoi:
Asbestin vertaaminen sokeriin on vain silkkaa lapsellisuutta.
G greenhouse sanoi:
Kyse on aidosta huolesta ainetta kohtaan, joka on erittäin terveydelle vaarallinen.
Sokeri, siinä määrin kuin keskivertoihminen saa sitä vuodessa, ON itse asiassa terveydelle vaarallisempaa kuin se määrä asbestia, jonka saat purkamalla aaltopeltikaton.
 
  • Tykkään
TobiasStockholm ja 26 muuta
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 sanoi:
Ainoa, joka liikkuu huonon maun rajamailla, olet sinä.
Sokerivertailu on täysin relevantti.
Todellakaan ei, en ole kritisoinut ketään henkilökohtaisesti vaan olen pysynyt aiheessa erittäin tiukasti. Kuten aina...
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
Pysytään aiheessa ja ei muuteta tätä ketjua Anonyymit anorektikot.

Lopeta omenoiden ja päärynöiden vertailu.
 
On varmaan fiksuinta jättää ketju nyt TS. Saat enemmän ja enemmän happamia vastauksia mitä pidemmäksi ketju venyy...
 
  • Tykkään
  • Haha
  • Rakastan
PNI ja 11 muuta
  • Laddar…
Ei miksi minun pitäisi jättää tråd kun olen hoitanut itseni loistavasti?
 
  • Haha
  • Tykkään
Rotekopp ja 8 muuta
  • Laddar…
P
Sokerivertailu on varsin osuva. Olet itse kiihtynyt siinä määrin, että vertaat miestä, joka repii kattonsa alas 80 metrin päässä, altistamaan sinut samalla tavalla kuin työskentelisit Kockums -67:ssa. Vähän kuin Tšernobyl vs. Korkea radonpitoisuus kellarissa.
 
  • Tykkään
  • Haha
undine ja 19 muuta
  • Laddar…
No mutta, mihin vertasin sitä? Sitaatti olisi kiva.
 
Jos välillänne ja naapurin välillä on 80 m etäisyys, ei ole tarvetta suojatoimenpiteille teitä vastaan.
Ei myöskään kannata vesikastella, sillä se aiheuttaa enemmän riskiä katolla työskenteleville kuin suojaa mahdollisesti vapautuvilta kuituilta.
Eterniittilevyjen säilyttäminen lavalla kotona ei edellytä niiden peittämistä tai merkitsemistä (ne voivathan olla paljaana ja merkitsemättä katolla/julkisivulla).
Kun niitä pitää hävittää, ne tulee kuitenkin sulkea ja merkitä.
 
  • Tykkään
Radhussemlan ja 13 muuta
  • Laddar…

Paras vastaus

G greenhouse sanoi:
Se oli hyvä näkökulma, jota en ollut ajatellut! Kysymys on siitä, eristääkö asbestinpoistajat kohteen, joka aiotaan puhdistaa tietyn säteen sisällä, vai esimerkiksi kastelevatko he vettä?
Ei mitään eristyksiä eikä vettä. Me puhdistamme paljon kattoja ja noudatamme sääntöjä. Ei ole riskejä ulkopuolisille, jotka eivät työskentele sen kanssa päivittäin. Erittäin vähän kuitua vapautuu, jos ollenkaan. Riippuu kunnosta. Ulkona ei ole mitään vaaraa, mutta sisällä on toisin... kuten joku kirjoitti, saat enemmän likaa keuhkoihisi tienpölystä kuin asbestista...
 
  • Tykkään
  • Rakastan
Dilato ja 47 muuta
  • Laddar…
Henrik.woll Henrik.woll sanoi:
Jos teidän ja naapurin välinen etäisyys on 80 m, ei ole tarvetta suojatoimenpiteille teitä vastaan. Ei myöskään pitäisi kastella vedellä, koska siitä aiheutuu enemmän riskiä katolla työskenteleville kuin mitä se suojaa mahdollisesti vapautuneilta kuiduilta. Eterniittilevyjen säilyttäminen lavalla kotona ei vaadi niiden peittämistä ja merkitsemistä (ne voivat olla paljaana ja merkitsemättöminä katolla/julkisivulla). Kun ne tulee hävittää, ne tulee kuitenkin sulkea ja merkitä.
Kiitos Henrik! Erittäin hyvä vastaus!
 
DanielPinjegård DanielPinjegård sanoi:
Ei mitään sulkuja eikä vettä. Puhdistamme paljon kattoja ja seuraamme sääntöjä. Ulkopuolisille, jotka eivät työskentele sen kanssa päivittäin, ei ole riskejä. Hyvin vähän kuitua vapautuu, jos ollenkaan. Riippuu kunnosta. Ulkona ei ole vaaraa, mutta sisätiloissa tilanne on toinen… kuten joku kirjoitti, saat enemmän pölyä keuhkoihisi maantiepölystä kuin asbestista…
Kiitos Daniel, mukava saada vastaus ammattilaiselta! :)
 
  • Tykkään
Porsvant ja 1 muu
  • Laddar…
Staffans2000
G greenhouse sanoi:
Kiitos Henrik! Todella hyvä vastaus!
Kyllä oli. Juuri yhtä hyvä kuin kaikki muutkin saamasi vastaukset.

Staffan
 
  • Tykkään
  • Rakastan
  • Haha
PNI ja 41 muuta
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.