130 865 lukukertaa ·
270 vastausta
131k lukukertaa
270 vastausta
Naapuri purkaa mineriittikattoa!
- Tilanne
- Keskustelu on suljettu.
Sinun täytyy soittaa jollekin, joka tutkii asbestia, koska teet paljon ketjuja siitä.
Se tulee pakata, kun viedään kaatopaikalle, jos ne saavat olla paikallaan, niin ne eivät leviä.
Anna ukon repiä sen.
Olen suurella todennäköisyydellä altistunut asbestille ja erilaisille epäterveille metalleille koulussa noin 20 vuotta sitten, ja minulla on edelleen erinomaiset keuhkot. Kukaan ei kuitenkaan tiedä, romahtavatko ne 20-30 vuoden kuluttua.
PS älä anna sokeria lapsellesi, sokeririippuvainen lapsi on pitkällä aikavälillä huomattavasti vaarallisempi.
Se tulee pakata, kun viedään kaatopaikalle, jos ne saavat olla paikallaan, niin ne eivät leviä.
Anna ukon repiä sen.
Olen suurella todennäköisyydellä altistunut asbestille ja erilaisille epäterveille metalleille koulussa noin 20 vuotta sitten, ja minulla on edelleen erinomaiset keuhkot. Kukaan ei kuitenkaan tiedä, romahtavatko ne 20-30 vuoden kuluttua.
PS älä anna sokeria lapsellesi, sokeririippuvainen lapsi on pitkällä aikavälillä huomattavasti vaarallisempi.
Soittaa firmalle ja kysyä voi olla hyvä idea!
Verrata asbestia sokeriin on vain lapsellista.
Kyse ei ole siitä, että haluaisin kannatusta valittaakseni naapurista. Kyse on aidosta huolesta aineesta, joka on hyvin terveydelle haitallinen.
Oikeutettu pelko tai ei, hyvää sävyä odotetaan.
Verrata asbestia sokeriin on vain lapsellista.
Kyse ei ole siitä, että haluaisin kannatusta valittaakseni naapurista. Kyse on aidosta huolesta aineesta, joka on hyvin terveydelle haitallinen.
Oikeutettu pelko tai ei, hyvää sävyä odotetaan.
G greenhouse sanoi:
Sokeri, siinä määrin kuin keskivertoihminen saa sitä vuodessa, ON itse asiassa terveydelle vaarallisempaa kuin se määrä asbestia, jonka saat purkamalla aaltopeltikaton.G greenhouse sanoi:
Pysytään aiheessa ja ei muuteta tätä ketjua Anonyymit anorektikot.
Lopeta omenoiden ja päärynöiden vertailu.
Lopeta omenoiden ja päärynöiden vertailu.
Ei miksi minun pitäisi jättää tråd kun olen hoitanut itseni loistavasti?
Sokerivertailu on varsin osuva. Olet itse kiihtynyt siinä määrin, että vertaat miestä, joka repii kattonsa alas 80 metrin päässä, altistamaan sinut samalla tavalla kuin työskentelisit Kockums -67:ssa. Vähän kuin Tšernobyl vs. Korkea radonpitoisuus kellarissa.
No mutta, mihin vertasin sitä? Sitaatti olisi kiva.
Elektroniikkahullu
· Västra Götaland
· 671 viestiä
Jos välillänne ja naapurin välillä on 80 m etäisyys, ei ole tarvetta suojatoimenpiteille teitä vastaan.
Ei myöskään kannata vesikastella, sillä se aiheuttaa enemmän riskiä katolla työskenteleville kuin suojaa mahdollisesti vapautuvilta kuituilta.
Eterniittilevyjen säilyttäminen lavalla kotona ei edellytä niiden peittämistä tai merkitsemistä (ne voivathan olla paljaana ja merkitsemättä katolla/julkisivulla).
Kun niitä pitää hävittää, ne tulee kuitenkin sulkea ja merkitä.
Ei myöskään kannata vesikastella, sillä se aiheuttaa enemmän riskiä katolla työskenteleville kuin suojaa mahdollisesti vapautuvilta kuituilta.
Eterniittilevyjen säilyttäminen lavalla kotona ei edellytä niiden peittämistä tai merkitsemistä (ne voivathan olla paljaana ja merkitsemättä katolla/julkisivulla).
Kun niitä pitää hävittää, ne tulee kuitenkin sulkea ja merkitä.
Paras vastaus
Ei mitään eristyksiä eikä vettä. Me puhdistamme paljon kattoja ja noudatamme sääntöjä. Ei ole riskejä ulkopuolisille, jotka eivät työskentele sen kanssa päivittäin. Erittäin vähän kuitua vapautuu, jos ollenkaan. Riippuu kunnosta. Ulkona ei ole mitään vaaraa, mutta sisällä on toisin... kuten joku kirjoitti, saat enemmän likaa keuhkoihisi tienpölystä kuin asbestista...G greenhouse sanoi:
Kiitos Henrik! Erittäin hyvä vastaus!Henrik.woll sanoi:
Jos teidän ja naapurin välinen etäisyys on 80 m, ei ole tarvetta suojatoimenpiteille teitä vastaan. Ei myöskään pitäisi kastella vedellä, koska siitä aiheutuu enemmän riskiä katolla työskenteleville kuin mitä se suojaa mahdollisesti vapautuneilta kuiduilta. Eterniittilevyjen säilyttäminen lavalla kotona ei vaadi niiden peittämistä ja merkitsemistä (ne voivat olla paljaana ja merkitsemättöminä katolla/julkisivulla). Kun ne tulee hävittää, ne tulee kuitenkin sulkea ja merkitä.
Kiitos Daniel, mukava saada vastaus ammattilaiselta!DanielPinjegård sanoi:
Ei mitään sulkuja eikä vettä. Puhdistamme paljon kattoja ja seuraamme sääntöjä. Ulkopuolisille, jotka eivät työskentele sen kanssa päivittäin, ei ole riskejä. Hyvin vähän kuitua vapautuu, jos ollenkaan. Riippuu kunnosta. Ulkona ei ole vaaraa, mutta sisätiloissa tilanne on toinen… kuten joku kirjoitti, saat enemmän pölyä keuhkoihisi maantiepölystä kuin asbestista…
