Kuvan alla näyttää meidän ja naapurin yhteinen hana kesävedelle. Kun he rakensivat uuden terassin viime kesänä, vanha kiinnitys katosi, koska se oli käytännössä rakennettu heidän terassiseinäänsä. Naapuri on nikkaroinut siistin levyn kiinnitysalustaksi, mutta sitten hän ei edennyt, joten ajattelin saattaa työn päätökseen. Puuprikalla hana irti seinästä ja sitten ??? joka pitää letkun tukevasti kiinni.
Eli, ymmärrän miltä sen pitäisi näyttää, mutta minulla ei ole aavistustakaan, mikä sen nimi on. Ne ohuet lasten metallilevyt, joissa on paljon reikiä, eivät kelpaa, ne ovat liian heppoisia ja vain pyörii, sellainenhan siinä oli ennenkin.
Nykyinen kiinnitys koostuu joulukuusen jalasta, ylijääneestä palasta painekyllästettyä tolppaa ja vähän hopeateippiä, mikä mielestäni on parempi kuin antaa sen roikkua ilmassa kuin puolikuntoinen.
Vastaa mielellään tuotenumero tai linkki tuotteeseen, esim. Biltema, Claes Olsson, Jula, Byggmax tai Beijers (tai jokin muu Karlstadissa oleva liike)
Aha!
Hyllplats Bygg 9 molemmille.
Gängstång on hankalampi kiinnittää puuhun ajattelen...
Ja kyllä, se sopii itse asiassa hyvin mustaan letkuun, ainakin verrattuna julgransfot ja hopeateippiin. Mutta overkill tärinänvaimennuksella siihen luulen
Eikö niiden pitäisi toimia seinäkiinnikkeessä uudella T-liitoksella. (Jos mitat ovat oikeat.)
[linkki]
Musta letku on hieman paksumpi kuin tavallinen puutarhaletku, joten sitä ei näytä olevan Biltemassa, silloin täytyy varmaan mennä ammattilaisliikkeeseen. Muuten se olisi kyllä toiminut.
Aha!
Hyllypaikka Rakennus 9 molemmissa.
Kierrevarsi on hankalampi kiinnittää puuhun, ajattelen...
Ja kyllä, se sopii itse asiassa oikein tyyliin mustan letkun kanssa, ainakin verrattuna joulukuusenjalkaan ja hopeateippiin. Mutta ylivarusteltu tärinänvaimennuksella uskon
Voit porata läpivientireiän lankkuun ja laittaa prikan ja mutterin kummallekin puolelle. Kierrevarren leikkaat haluttuun pituuteen.
Ehkä te voisitte panostaa 90 asteen kulmaan myös, jotta hanat voivat kääntyä 45 astetta niin että kaikki Gardenatuotteet mahtuvat. Eli käännä T-putki 45 astetta ja mutka toiseen hanaan. Protte
Ajattelin laittaa palikan väliin niin, että se tulee vähän ulos. Aikaisemmin siinä oli kunnollinen "peltikappale", mutta se katosi naapurin vanhan terassin purkamisen yhteydessä. En haluaisi muuttaa mitään hanaista alaspäin, koska ne ovat melko vanhoja juttuja, ja koko 70 talon kastelujärjestelmä täytyy sulkea pumppuhuoneessa sillä aikaa kun sen tekee.