Onko tämä erityisratkaisu vai onko sillä nimi? Se on kiinnike, joka kiinnittää 45x195 parvekkeen alle.

• Metallinen kiinnike, joka pitää 45x195 palkin parvekkeen alla.
T
Kutsuisin sitä henkseleiksi, mutta kun etsii sitä netistä, saa vain osumia housujen henkseleistä...
Balkskor tekevät samanlaisia asioita, mutta ovat usein palkkien päihin.

Tämä voi hyvin olla jotain, jonka rakentajat ovat tehneet itse tai valmistaneet rakennusta varten. Se on vain latta, joka on taivutettu tähän muotoon tai hitsattu muutamasta palasta.

T Testarn sanoi:
Kutsuisin sitä henkseleiksi, mutta jos etsii sitä netistä, löytää vain housujen henkseleitä... Balkskor tekevät vastaavia asioita, mutta ovat usein palkkien päihin.

Tämä voi hyvin olla jotain, jota rakentajat ovat tehneet itse tai tehneet tilausrakennuksen vuoksi. Se on vain tasorauta, joka on taivutettu tähän muotoon tai hitsattu muutamasta palasta.
Kiitos, henkseleitä etsin ensimmäisenä. On kyllä kummallista, tuntuu siltä, että sen pitäisi olla suhteellisen tavallista ripustaa kiskoja tällä tavalla. Aion jatkaa tätä koko parvekkeen pituudelta, oletan, että jatkan kulmateräksillä molemmilta puolilta.

Itse profiilin nimi on joka tapauksessa omega, mutta ylösalaisin. Mielestäni profiili näyttää pursotetulta, se on pyöristetty sisänurkissa sääntöä vasten, mutta kaikki muut nurkat näyttävät olevan täysin suorakulmaisia, vaikea taivuttaa ja saada niin teräviä kulmia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.