Voinko vaihtaa konstruktionsritauksen lattiavamman sileäsponttiin vai tarvitseeko koko kattorakenteen laskea uudelleen silloin?
Voin saada sileäspontti saman hintaan kuin lattiavamma, joten kysymys on siitä, mikä on paras vaihtoehto, ja puu tuntuu aina paremmalta kuin lastulevy.
Onko se lattia asuintilassa?
Silloin suosittelen tätä vahvasti.
Helppo asentaa, ei liimausta, kaunis ja kestävä.
Minulla on se ullakolla, mutta toivoisin, että minulla olisi se koko talossa 1-, 2- ja 3-sauvaparkettilautojen sijaan:
Jos asut Pohjois-Skånessa, ei ole pitkä matka ajaa.
Muuten samankaltaisia lattioita löytyy useimmista rakennustarvikeliikkeistä.
Mutta GS Byggillä on mielestäni aina ollut hyvät hinnat.
Kyllä, olen tietoinen eduista, että siinä on vähemmän kemikaaleja ja vähemmän joustoa. Kysymys on, voiko kokonaisstabiliteetti vaikuttaa negatiivisesti, koska sileäpontti ei tarjoa samaa levyn vaikutusta kuin liimattu 22 mm lastulevypohja.
Kyseessä on 28x120. Jos naulaan sen, eikö sitä voi käyttää lattiana?
Jos se on cc 60 cm, se sopii erinomaisesti 28 mm paksujen lankkujen kanssa.
Tietenkin naulaat lankut. Miten, on osittain makukysymys. Suoraan ylhäältä kauniilla taotuilla nauloilla tai vinoon ponttiin piilotettua naulausta varten. Jatka palkin päällä ja jaa jatkokset palkkien väliin, jotta vältät yhtenäisen jatkoksen, ellei sinulla ole kantavaa seinää alla.
Suoraan ylhäältä yleensä ei naulata muuta kuin talouden tiloihin, joissa ei tavallisesti kuljeta paljain jaloin. Naulauksen voi kuitenkin tehdä upotettuna, mutta silloin luulen että käytetään klipsinauloja.
Olen samaa mieltä kaikkien edellisten kanssa siitä, että slätsport on paljon miellyttävämpi kuin spånskiva. Mutta jos spånskiva on ruuviliimattu, se on tärkeä osa rakennetta (lattiansäätimien taipuminen), jota ei voi muuttaa noin vain.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.