2 607 läst ·
12 svar
3k läst
12 svar
(Onödig tråd, rolig bild)
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Övertydlighet i all sin ära, men för i helv...
Hittade denna bild i en annan forumsdel här på byggahus.
//Patrik
//Patrik
Redigerat av moderator:
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
hihi, kommer att tänka på "hur många personer från -ett av våra grannländer- krävs för att skruva i en glödlampa" ;-) hihi
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
Och från något amerikanskt forum om att sätta i en "bulb" och alla inlägg hur dumt och fel allt blir.
Protte
Protte
Medlem
· Västerbotten
· 3 321 inlägg
Beror om man ser det uppifrån eller nerifrån
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Undra om han oxå läst instruktionen om att byta lampa:
http://www.meleague.net/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/electrician2.jpg.w300h453.jpg
http://www.meleague.net/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/.pond/electrician2.jpg.w300h453.jpg
Klicka här för att svara
